Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg fødte for 4 uker siden, har vært plaget med toalettbesøk siden. Jeg tar lactulose og drikker mye vann. Men det er et strev hver gang jeg må på do. Jeg må presse helt sinnsykt og det er ikke behagelig. Så kommer det noen dråper blod. Jeg kjenner ingen klumper (som jeg har skjønt kjennetegner hemorroider?), så jeg trodde det var en rift. Så leste jeg om noen som hadde innvendige. Hvordan vet man at man har det? Eller om det er en rift som aldri får grodd? Jeg trenger sårt noen råd...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk legen til å sjekke på 6-ukers kontrollen (jippi). Hadde en rift, og har hatt smerter i 6 mnd nå... Enda jeg brukte sheriproct/hemoridemed. jevnlig. Som om ikke vi har gått gjennom nok liksom! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå