♥ DAME Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg blør litt i venstre nesebor hver dag, har gjort det siden uke 5 eller noe. Er nå straks i uke 17, men det har ikke gitt seg. Jeg har vært veldig plaget med tett nese, mye snørr og gørr (sorry), men var aldri plaget med dette FØR jeg ble gravid. Andre??
gutt09&spire11 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei Er i uke 31 nå. Har vært blaget med tett nese og neseblod siden uke 8 eller noe. Helt normalt med tørre slimhinner i nesa. Ikke bekymre deg. Har vært hos jordmor og fått tips om å bruke "oljespray" i stedenfor nesespray. Må nok bare leve med det litt til... God bedring
Lykkepålandet Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jepp.. Har blødd neseblod hele veien fra ene neseboret. Har brukt saltvannsspray men måtte gi opp det. Olje har jeg prøvd noen ganger men liker det ikke. Tror ikke du får gjort så mye med det desverre.. Jeg har sluttet å bruke noe nå og blør hvertfall ikke lenger. Men er potte tett da..
SiMaMi Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg også er stapp tett.og blør neseblod, ikke mye da, blir bare blodbuser.. heh Ikke noe som hjelper på nesen min heller.. Hjelper vis jeg bøyer meg sånn at kjeg har hodet ned mot knærne og reise meg fort opp igjen. Spraker no helt fryktlig i nesa også løsner det litt. hjelper bare en liten stund da også ser du utrolig dum ut:D hehe
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Har du sjekka blodtrykket i det siste? De kontrollerer jo det, men nesebloedning KAN ha sammenheng med for hoeyt blodtrykk.
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Vi har 1 liter mer blod enn vanlig, og blodet er tynnere. Er nok lettere å blø, og blø mye om man først blør.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 tror jeg leste et sted atdette kunne komme av lite c vitamin. men at dette var noe du burde ta opp med legen dersom det ikke ga seg.
Krissy78 Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Dette er SÅÅÅÅ vanlig når en går gravid så du trenger ikke å stresse. Skyldes tørre slimhinner og er en av "godene" ved å være gravid. Hi hi... Jeg har hatt tett nese fra dag en av og det hadde jeg forrige gang også. Fikk beskjed om å bare bruke olje og saltvann, men det er kun nesespray som hjelper. Får ikke puste uten! Kunne legge vekk nesesprayen to dager etter fødselen, så jeg satser på at det går på samme måte denne gangen også :-) Har aldri hørt at det skyldes forlite C-vitamin for det gjør det uansett ikke hos meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå