Gå til innhold

Tips til hvordan slå opp med kjæresten på en fin måte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så dritt lei av at han aldri kan prioritere meg og barnet jeg har. Han visste godt at jeg hadde et barn da vi møttes, og han synes det var så koselig og hadde lyst på mange selv. Likevel skjer det aldri at han vil være hjemme i helgene, da skal han helst ut med kompiser. Orker ikke bruker mer tid på å irritere meg over han, så jeg tenker det er like greit å få det overstått. Etter et halvt år sammen forstår han enda at jeg ikke bare kan stikke ut når jeg vil, jeg kan ikke være med når han plutselig vil ha en spontan weeken i København, jeg kanrett og slett ikke slippe alt jeg har og skaffe barnevakt på to minutter. Vi er forresten begge to 25 så egnentlig skulle en tro vi kunne være litt voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er lei deg for at han aldri prioriterer deg og er lite hjemme hjelper det jo lite å gjøre det slutt da ser du ham jo aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, du over her må jo være ganske kørka!

 

Skjønner deg godt, at du ikke gidder å være i et slikt forhold med en så umoden mann. Best å avslutte nå før du blir mer involvert. Jeg syns den beste måten er bare å forklare han hva du føler og mener og at du trenger andre ting hos den mannen du skal leve med. Virker som dere ikke passer sammen og har helt ulike verdier.

 

Det kan jo være han forstår deg og virkelig forandrer seg men om han ikke virker intressert i det er det jo bare å gå. Du finner bedre:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Der er nesten slik det er ja, vi gjør nesten aldri noe sammen. Har ingen felles interesser heller. Men var jo så forelsket, og da telte det ikke. Liker han enda, men kjenner det ikke er nok å se han på natten og vi skal få dette til lå gå.

Er vel bare å bite i det, og snakke med han når han en gang våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å være ærlig: feks si: Dette her passer ikke for meg lengre, jeg trenger noen som vil og har lyst til å ha rolige helger, som ikke har behov for å fly ut hver helg. Du er tydeligvis ikke den personen.

 

Trenger ikke utbrodere det noe mer enn det...har selv vært i dine sko HI, vet så alt for godt hvordan det der er....fant en som ikke hadde lopper i blodet til slutt ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for lettvindt å gjøre det slutt synes jeg.Sikkert en hyggelig gutt du har.Hva med å jobbe litt du og da.Kanskje en grunn til at han ikke vil være hjemme med deg. Synes ihvertfall ikke du skal gjøre det slutt nå rett før jul.Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som er kørka her vet jeg lite om men dette er et diskusjonsforum og da har man forskjellige meninger :Ok!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en hyggelig gutt ja, det har jeg nok ikke sagt noe på. Og ja, grunnen til at han ikke vil være hjemme meg meg og ungen er at han heller vil ut med vennene sine. Og den grunnen er helt grei, men han kan ikke forvente at jeg lar han bruek mitt hjem kun som sovested.

Som sagt kommer til å snakke med han om han noen gang våker opp, vil han forandre seg, prioritere litt annerledes så vil jeg selvfølgelig ha han her.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at det er meg og ikke deg og at dere godt kan være venner. Deretter sier du at du trenger tid alene og vil ha en pause. Så kan du ta deg en tur ut neste helg og finne deg en ny!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo tydelig på forskjellige steder i livet, og har totalt forskjellige prioriteringer.

Hadde sagt at du vil heller være HELT alene, enn å være sammen med noen som ikke er tilstede. Det er ikke ensomt å være singel, men å være sammen med noen som priorterer noe annet det meste av tiden kan være veldig ensomt.

 

Hadde aldri giddet kaste bort tiden på noen som synes det viktigste i livet var å gå på byen med gutta..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så sant så godiva.

 

Har vært alenemor ganske lenge nå, og det har faktisk vært helt greit. Ikke savnet noen og vi kunne gjøre som vi ville. Derfor er det så vanskelig med han, jeg vil faktisk være litt alene med han. Om så bare en kveld eller to i uka uten venner eller annet mas.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde satt meg ned sammen med han og så har jeg forklart på en fin måte at dette går desverre ikke lengre. Vi er på to forskjellige plan her i livet. Jeg har en unge og kan ikke slippe alt jeg har hver gang det skjer noe gøy og vil ha en mann som kan være som en familiefar og være hjemme sammen med oss i helgene. Rett og slett bare forklare han sånn du forklarte oss hvorfor det ikke funket.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel bare nødt til det.

Min søster og hennes barn har kommet og hentet jenta her og tatt henne med i badeland, så vi skulle få snakke i fred.

Egentlig vil jeg gå å rive han opp fra senga, men tror kanskje det best å vente en liten stund til.

 

Egentlig vil jeg jo ikke ha han ut, vil bare han skal forandre seg litt. Så vanskelig det skal være.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan går det? :)

 

Hvis du innerst inne ikke vil at det skal bli slutt, så bør du heller fortelle hva du har behov for. Jeg ville vært forsiktig med å anklage han, som f.eks si at han er for mye ute. Jeg ville heller sagt at du har behov for en som er hos deg, og ønsker å være hos deg og barnet ditt. Og at du har behov for å føle deg prioritert osv. Si at du føler deg ensom, og annet som du føler, det kan ikke han motsi, for du eier dine følelser.

 

Så får du nå høre hva han sier og vil da..

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og vekte han litt før tolv. Satt lenge i sengen og fotalte om hvordan jeg har det. At jeg vil være litt sammen med han, selv om vi ikke trenger å være oppå hverandre hele tiden. At jeg trenger å bli lagt merke til av og til.

 

Og.... joda, han forstod det faktisk. Det skulle en ikke tro. Han er skrem av hele "familiepakken" han kom inn i. Men om han fikk en ny sjanse så skulle han prøve bedre. Hva annet kan en gjøre da? Er jo kjempeglad i han, og vil egentlig ikke være uten han. Så da blir det å prøeve.. Fikk barnevakt til jenta her, han er ute å låner film, så skal vi lage noe godt å spise senere:) Så får vi se om det blir bedre.

 

Takk for mange fine råd:-)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. Så bra da! :) Fint at han fortalte hvordan han hadde det. Ikke bare, bare å få "ferdigpakke" heller. :) Håper at han endrer deg og er flink å oppmutre han når han prøver da.. :) Lykke til! :)

-e-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...