Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Dit skal vi imorgen Gleder meg til det, synes det er så koselig. Så håper junior har blitt så stor at han også synes det er hyggelig. Da skal det shoppes!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Åh så koselig :-) Vi skulle dra vi også, men vesla har fått falsk krupp, så det ser dårlig ut for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå