Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 høres sikkert rart ut for noen, men jeg er faktisk bekymra for det motsatte av det andre tenker på her inne.. jeg bare raser ned i vekt.. var veldig tynn fra før..er bare magen som stikker ut nå.. jeg prøver å spise masse bananer og nøtter for å få i meg sunt fett. spiser kylling og biff for å få i meg proteiner.. å masse knekkebrød og havregryn for karbohydrater.. men likevel så går jeg ikke opp.. før jeg ble gravid så la meg på meg bare jeg tenkte på kjøleskapet. legene har reagerte veldig på det, men da jeg sa at jeg ikke kastet opp eller gikk mye på do så var det ikke noe problem.. at babyen tar til seg det han vil ha.. så det er jo kjempebra
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 det samme skjedde med meg. dvs rasa ikke ned i vekt da. jeg startet på 57 kg, så gikk jeg opp 10, før jeg gikk ned 2 igjen de siste 2 ukene. jordmor sa til meg at jeg kom aldri til å få en stor unge, men så kom gutten vår 3 dager før termin(førstemann) nesten 4 kg tung! så til meg tok ungen all energien de siste ukene,så uansett hva jeg spiste, tok jeg av. fortsett å spis!! jeg gikk ned så jeg veier bare 54 kg nå. 6 uker etter har jeg ennå ikke fått disse kiloene jeg egentlig har "bruk" for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå