Emilie05&Sofie07 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hvor mange grader og hvor lenge?
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes de blir bra på 200 grader og 10-12 minutter (litt avhengig av hvor tjukt du har kjevla den)
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Oi, det var lenge. Jeg stekte de på 200 grader og 6-7 minutter. De var kanskje veldig tynne de da? HI, følg bare godt med på første stekebrett såå finner du ut av det. avhengiger nok mye av tykkelse på pepperkakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå