mmdt Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Er 12+3 i dag saa naa er det over til 2.tri. Flere som er ca. det samme?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Å, du er så heldig. jeg er bare 6+0 eller 6+1 i dag jeg. misunner deg altså
Vivil-08 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 11 uker i dag....krysser alt jeg har for at jeg kan følge etter deg neste lørdag! Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå