AE❤️ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Lasagne her!!! Ønsker forresten alle en fin dag
petite fleur Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal kose oss med finnbiff etter at poden er i seng...gleder meg allerede :-) Fin dag til deg også!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Kjøpepizza på oss! Har vunnet et gavekort på en valgfri gratis pizza, og dette må vi selvsagt få benytte oss av!
Bie&babylove:-) Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal til svigermor å få lutefisk tror jeg!! :-/ hmmm.... vet ikke heeeelt om jeg gleder meg sååå fælt men....
Alba44 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Skal på julebord, så vet ikke hva som står på menyen ) Fin dag til deg også, *snart jul*!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå