Gå til innhold

livmortapp ikke moden 1 uke før termin ????


lille ivrige spire

Anbefalte innlegg

var hos jordmor i da og hun sa jeg ikke var moden ennå , har termin om en uke og lurer på om den vil modne til da ??? vil ikke gå over termin !!!!og kan fødslen startet uten at livmortapp er moden ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig, så aner jeg ikke. MEN, jeg har vært fysisk veldig moden i over 2 uker nå (da var det 2cm åpning, 1 cm lengde og myk og fin), og jeg har fremdeles ikke kommet så mye nærmere en fødsel. Tror jeg selv iallefall :P Har termin 13.des.

Så,kanskje modning ikke har så mye å si som man tror? Enkelte kropper modner raskt, andre sakte.

 

Ta den tiden du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var jeg inn torsdagen på kvelden for en sjekk, jeg hadde da termin mandagen etter... ingen tegn til noe som helst modning der i gården nei... sååå skuffet....

MEN... mandagen kom og kl 6 på morgenen etter toalettbesøk så sa d PLOPP og heeeele slimproppen var ute... OIIIIIII... men ingenting annet skjedde den dagen da... så skuffet IGJEN...

MEN etter en hard gå tur og litt småhopping på kvelden så våknet jeg kl 01.55 med at riene hadde startet og under 7 timer etter var prinsen vår ute... så d er håp selv om d ikke er tegn til modning 1 uke før termin.!!! :)

Kan nevne at vi hadde sev den lørdagen da... så dette kan jo ha hjulpet på modningen også ;)

 

Jeg anbefaler iallefall sex, litt hard gåtur, stimulering av bryst/brystvorter, dette funka for meg mest sannsynligvis! :D

 

 

Denne runden har jeg ikke blitt sjekket ennå om modningen, men har fått time til å starte med modning på fredag nå, så blir spennende.. :) Skal strippes og d har jeg aldri gjort før...

Er veldig spent på hvordan d "ligger an" der nede ang modning, da små deler av proppen har gått i 3 uker nå titt og ofte.... ;)

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor mitt innlegg ble gjort til anonymt... ler... var iallefall ikke meningen :)

Og kan nevne at d skal stå SEX og ikke SEV i innlegget ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var lille gutten kommet i natt kl 2 :) prøvde brystvortestimuleringen holdt på i to timer søndag kveld og i halv ett tiden natt til mandag begynnte riene :)så takk for rådet ;) så modningen kan skje korti som helst tydligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...