Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Da sitter jeg her igjen med rier som kommer og går, men aldri blir helt regelmessige eller vonde nok. Sukk. Får prøve og sove litt, men det er jo ikke så lett heller!! Greier ikke helt å slappe av og lurer hele tiden på om det kommer en til... Er det noen som har noen råd? Jeg har kuttet ut kjerringråd for å slippe flere falske alarmer, prøver å leve mest mulig normalt!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 hei du. det du beskriver er visst helt normalt,spes. v tredje mann. det er det som er maserier. det er til å bli gal av!!! man håper og trur, og det kan gå faktisk noen timer med ganske vondt, og plutselig stopper det helt opp. utrolig irriterende.. men det jeg la merke til v meg var at dem kom spes. om jeg satt for lenge i bilen, så jeg måtte rett og slett droppe å være med på langturer. prøv å tenk på når dem kommer oftest hos deg?. lykke til!!
Skatt i magen :) Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 jeg har slitt med lurerier siden tirsdag nå jeg så jeg vet åssen du har det! bare jeg vet ikke åssen rier kjennes ut siden jeg er førstegangsfødende, å derfor ikke vet om det er det jeg har hatt, men ifølge føden så er det det. Startet på tirsdag med ei lita blødning, typisk tegningsblødning sa føden. så begynte vondtene i ryggen. magen strammet seg som et belte helt nederst. nå er det kun vondt i høyre side i ryggen, og ned i beinet, kommer i tak. natt til onsdag så var det 7 minutter mellom takene så det er jo tydelig at det var en begynnelse på noe. men ikke vondt nok, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå