Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Denne kommer vel ikke som noen bombe;-) Det dufter fra ovnen i den varme stue. Mor strikker flittig på en liten lue. Jeg tenker tilbake på dengang jeg var barn, da jeg var uskyldig, ung og uerfaren. De kjære minner dukker frem, fra julen i mitt barndomshjem, med hjertevarme, julespas og julestas. Det jeg husker best av alt er juletid, dengang julesneen alltid var så hvit. Høytidsfulle så vi på de første fnugg, og roser av is skapt av rutens dugg. De kjære minner dukker frem, fra julen i mitt barndomshjem, med hjertevarme, julespas og julestas. På bordet i mørket bakte moder kaker, søster satt ved varmen og pusset julestaker. I stuen kjentes duft av pyntet julegran, jeg drømte om en diger gris av marsipan. De kjære minner dukker frem, fra julen i mitt barndomshjem, med hjertevarme, julespas og julestas. http://www.youtube.com/watch?v=sJEWpk8JwLw (Se bort fra videoen og nyt sangen :-))
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Sender forresten stafettpinnen videre til Fruhottentott :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Fin sang:) Der var du tilbake, ja. Gikk det bra på sykehuset?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Den var fin:)) Har ikke hørt den før, men utrolig fin tekst......
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Hehe, dere må følge med på The julekalender. Den spilles på radioen der :-) Jotakk, er bedre nå. Hiver innpå Apocillin og paracet (håper det går bra å blande). Savner ketoraxen da ;-P Skal ønske meg en ti-litersdunk med det fra venninna mi som snart er sykepleier hehehe
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 TIPSER ALLE OM Å SE PÅ LINKEN LENGER NED PÅ SIDEN: BAM JULEKALENDER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå