Gå til innhold

Bam julekalender, luke 6 :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kommer vel ikke som noen bombe;-)

 

 

Det dufter fra ovnen i den varme stue.

Mor strikker flittig på en liten lue.

Jeg tenker tilbake på dengang jeg var barn,

da jeg var uskyldig, ung og uerfaren.

 

De kjære minner dukker frem,

fra julen i mitt barndomshjem,

med hjertevarme, julespas og julestas.

 

Det jeg husker best av alt er juletid,

dengang julesneen alltid var så hvit.

Høytidsfulle så vi på de første fnugg,

og roser av is skapt av rutens dugg.

 

De kjære minner dukker frem,

fra julen i mitt barndomshjem,

med hjertevarme, julespas og julestas.

 

På bordet i mørket bakte moder kaker,

søster satt ved varmen og pusset julestaker.

I stuen kjentes duft av pyntet julegran,

jeg drømte om en diger gris av marsipan.

 

De kjære minner dukker frem,

fra julen i mitt barndomshjem,

med hjertevarme, julespas og julestas.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=sJEWpk8JwLw

 

(Se bort fra videoen og nyt sangen :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender forresten stafettpinnen videre til Fruhottentott :-)

Skrevet

Fin sang:)

Der var du tilbake, ja. Gikk det bra på sykehuset?

Skrevet

Den var fin:))

Har ikke hørt den før, men utrolig fin tekst......

Skrevet

Hehe, dere må følge med på The julekalender. Den spilles på radioen der :-)

 

Jotakk, er bedre nå. Hiver innpå Apocillin og paracet (håper det går bra å blande). Savner ketoraxen da ;-P Skal ønske meg en ti-litersdunk med det fra venninna mi som snart er sykepleier hehehe

Skrevet

TIPSER ALLE OM Å SE PÅ LINKEN LENGER NED PÅ SIDEN:

BAM JULEKALENDER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...