Innflytteren Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Ved første legetime fikk vi vite at vi var 7 uker og på vei, og jeg ble overrasket når han tok frem en sånn ultralytter for å se om han fant hjertelyden. Jeg glemte nesten å puste så intens prøvde jeg å høre noe, men vi hørte bare mine av og til. Hvor tidlig fikk dere høre hjerteslag fra den lille? Leste at det i uke 8 har 65 hjerteslag i minuttet Er det ikke fantastisk?
mmdt Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 fikk hore hjertelyd da jeg var 11+ 5 samboern min fikk hore i gaar, han ble litt skuffa for at han ikke folte mer, stakars men vi skal paa ultralyd om 5dager... saa kanskje det hjelper itt for ham.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 10+4. Da sa jordmor at det var det tidligste hun hadde hørt. Vanligvis begynner de ikke å lytte etter hjertelyd før ca uke 12
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 9+4 hos legen han ble helt sjokkert, jeg også hørt den hverdag siden
Musemor med tre søte små Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Ved første mann fikk vi høre hjertelyden ved 7+3. En fantastisk opplevelse. Begynte å gråte jeg.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 er dette innvendig?? jeg mente utvendig 9+4 innvendig 6+4
Musemor med tre søte små Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Det var utvendig. Legen hadde en ting med høyttaler på hun holdt oppå magen. Fant den med en gang.
Innflytteren Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2008 Skal til jordmor om 2 uker og da er jeg rundt 10 Kanskje jeg får høre noe da
♥REBECCA♥ Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 jeg fikk høre hjerte første gang når jeg var nesten 8 uker, det var på ultralyd:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 jeg kan ikke fatte at dere har hørt hjertelyden så tidlig som noen sier her.Det kan ikke være mulig med vanlig doppler. Jm sa til meg at dem tidligst prøver og høre etter fosterlyden i uke 12 og ikke en gang da er det sikkert dem finner den. Livmoren kommer jo ikke opp av bekknet før i uke 12 da. Jeg hørte pulsen i navlestrengen i uke 8 men det var med innvendig UL. da var "bønna" 1,8cm.Utvendig hjertelyd hadde vært umulig og finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå