Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Det er så vondt:=( Går å tenker på denne mannen hele tiden....selv om jeg har 2 barn.Tror ikke dem tar skade av det bare så det er sagt men har problemer med å konsentrere meg.Hver helg venter jeg på en melding fra han men nei! Vi begge har barn.Han har sønnen sin minst annen hver helg og en dag i uka.Vi skulle treffes for 3 uker siden men det ble ikke noe av:=( har send han en melding siden men han svarer ikke.Tror han har fått kalde føtter.Jeg tror kansje jeg har skremt han forde sist jeg snakka med han sa jeg at:off vet du..det var rett for jeg glemte meg ut å kysset deg den dagen vi traff hverandre på bussholdeplassen hehe:=( off jaja...han lo bare og sa lille jenta mi(vi var sammen for 10 år siden)Vi ble enige om at jeg skulle ta kontakt hvis jeg fikk barnevakt igjen snart.Jeg skreiv til han:Heisann hva gjør du i dag?jeg skal på skolen men har barnefri til i morgen,Skal vi finne på noe?Ingen svar!!!!!Så hva nå????Ble plutselig kjempe ensom etter jeg traff han!Noe jeg faktisk aldri har hvert før. Sikkert et kjedelig innlegg men måtte bare få det ut hehe!!!!Dette er dagboka mi:=) Jeg vil ikke virke mer despo enn jeg har gjort hvis det er tilfelle da hehe....hva skal jeg gjøre jenter?Skal jeg vente å se om han tar kontakt eller skal jeg ta kontakt igjen?Off hater det der spillet men jeg kan jo ikke være for frampå heller?Menn liker jo å være jegeren?Vi snakka litt om grunnen til at jeg gjorde det slutt for 10 år siden men vi begge var enige om at det er fortid og nå er nå.Vet ikke helt hva han la i det da men men.....Åhh bare den herlige lukta av han!!Stemmen,munnen alt!Kriblet da jeg traff han igjen!Tenk at det er gått nesten 10år siden sist!Allikevel var det rett før jeg ga han et kyss rett på snuten da vi skulle gå hver vår vei!Off liker ikke dette jeg! Ellers
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Kjenner følelsen. La inn et innlegg her om dagen om min "flørt" som plutselig ble stille. Har ikke hørt fra han på tre dager. Tenker jeg skal sende en mld der jeg sier det er greit at det er over det som var, men han kunne nok ha sagt fra. Det er utrolig feigt å bare la det dø vekk, når den ene ikke vil at det skal dø. Har vært alene i over ett år før jeg møtte denne gutten, og jeg har ikke følt meg ensom tidligere. Men disse siste par dagene har vært jævlige. Kjenner tårene komme i øynen flere ganger om dagen og jeg føler meg helt teit som er så forelsket. Håper du hører fra han da
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Ja sant jeg føler jeg skal eksplodere!!Ja jeg føler meg også sinnsykt barnslig og teit pga disse følelsene mine.Det er så domt at jeg faktisk ikke orker å snakke med min beste vennine om det en gang.Han vekket liksom barnet i meg.....fra den tiden jeg var veldig ung og forelska og ansvarsløs.Gjennsynet med han fikk meg til å føle meg ung og sprudlende.Åhh dette er så stress!Jeg har hatt noen vanskelige år å er så klar for å føle det han fikk meg til å føle! Ikke bare det men jeg tror at jeg er veldig glad i han:=( Hater å være forelska! Håper du får kontakt også:=)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Da hater jeg å være det sammen med deg. Føler som jeg går rundt i ørska, vil egentlig bare ringe han og si at han ikke kan forlate meg. Føler meg som en liten fjortenåring som ikke greier å styre hormonene sine. Når jeg ser bilder av han er det nesten så jeg vil gråte. Vil ikke miste han når jeg nesten nettopp har funnet han. Nesten så jeg føler meg patetisk, bare litt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå