Gå til innhold

He he, jeg sitter og ser over på naboen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... et ungt par som er ute sammen med venner i hagen og har laget DEN STØRSTE SNØMANNEN EVER! He he, koselig å se på altså. Nå driver de og tar bilder og greier. Gjett om ungene blir grønne av misunnelse i morra :)

Det er så deilig å sitte her på verandaen. Helt stille rundt meg, bortsett fra trikken som kjører forbi med jevne mellomrom. De to andre sover søtt. Den minste er utslitt etter fire dager med sykdom, hun er heldigvis på bedringens vei. Pappaen var også trøtt etter å ha vært hjemme i dag (og ute i går kveld, he he...)

Jeg koser meg med dill og dall. Smårydder litt, har pakket inn noen julegaver, hjemmebakte småkaker i julecellofan og har ordnet noen julekort. Det knøttlille juletreet i potte (ja, vi måtte ha et selv om vi skal reise bort) som Karosnuppa og jeg pyntet på torsdag står og lyser inne. Vinduskarmene er vasket og klare for julepynt. Røde og hvite lys er på plass i stakene og det er faktisk ikke så rotete lenger :)

Etter en lang og hektisk dag på jobb og mange våkenetter på rad med tilhørende sengetøyskift og klesvask, var jeg ganske utslitt i ettermiddag. Nå har jeg fått ny energi og gleder meg til helgen. Nyter de siste minuttene før sengetid og tenker på hvor heldige vi er som bor her vi bor og som har det vi har.

'

Tror det blir en fin adventshelg, jeg. God natt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å lese:-)

Snømenn er undervurderte de;-D

Ha en fin adventshelg!

Skrevet

Takk Karomamma for et utrolig julestemningskapende innlegg! Jeg kommer sjelden i den berømte stemningen før ribba står på bordet... men akkurat nå så fikk jeg lyst til å styret ut og handle julegardiner!! Bare så synd jeg ikke har noe kjøkkenvindu å henge dem opp i ;=D

Skrevet

Sitter her å leser tråden din mens romjulsdrøm strømmer gjennom høytallern.Nå kjenner jeg kriblinga.akkurat som da jeg var lita =))

Sist vi fikk snø,(halvmetern)så spurte jeg gubben om ikke vi kunne gå ut å lage snemann til ungene..men neida,han er ikke like barnslig som meg.Det var skikkelig klabb sne,så det hadde gått fort.Selv om kl var 24,så hadde det jo vært gøy!!!

Neste gang gjør jeg det,alene om så =)

Har hengt opp julegardinene alt jeg.I år fikk jeg kjøpt meg nye =) Å av alle ting har jeg kjøpt panel lengder! Ikke verst av ei som meg,hehe

Å lift gardina er opp på kjøkkenet ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...