Lillemus&mamma'n Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Huden min er helt knuspete! Jeg klør hele tiden, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd babyolje, O-mega Oil fra Mama mio, shea butter fra L'occitane - ingenting hjelper. Har tidligere prøvd body butter fra Body shop, men synes det bare "la seg utenpå". Billigmerkene (Dove, L'oreal, Nivea( gjør bare vondt verre. Ryggen min føles som om den er en størrelse for liten, og lårene er røde av all kløingen. Har alltid vært litt tørr i huden, men tidligere har det hjulpet å smøre meg, etter jeg ble gravid er det helt krise! Noen som har noen tips som funker?
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Tran... Du har prøvd ting "utenpå" skjønner jeg... Men prøv tran. Sunne fettstoffer som kommer "innenfra"..
Liljen venter tvillinger Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Sliter med håndeksem jeg da, og har funnet ut at Aderma er fantastisk, den grønne store flasken fra apoteket. Ellers så ble jeg bedre etter at jeg begynte på Möllers godt for hjertet, og en omega 3-6-9 type sammen med sink og magnesium tilskudd. Vet ikke hva slags eksem du har, men jeg har mer den atopiske typen... Vitapan (den oransje) er også meget effektiv Håper dette kan være litt til hjelp for deg :-)
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Takk for tipsene- får ta en apotektur i dag : ) Trankapsler har jeg brukt i 14 år, og jeg tar sink og møllers godt for kolestrolet også. Har ikke eksem, er bare utrolig tørr!
Anette_engel i august Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Kjøp deg en tube Camferin på apoteket. Hvis du smører deg om kvelden, har du babyhud neste morgen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå