Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 laptopen min, i hvert fall sendt den til det landet som datamaskiner reiser til når de får kaffe i tastaturet og likevel muligens kan reddes med hjelp fra noen som har peiling, men jeg skal på ferie om to måneder. Det får være mitt bidrag til alle elsk-og-hat-listene dere trolig har produsert de siste ukene.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Måtte lykken stå laptopen bi. Om det verste skulle skje og livet ikke står til å redde, slapp den i det minste lang tids sykeleie og liggesår. Amen.
Ikkelektuell Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg liker tankegangen din. Er det forresten noe spesielt med fjerter som slippes i stoler (eller ztoler)? Er opphavet kanskje en viss A.B.?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Nei, er nok linket til min tilbakevendende forvirring. Men det er jo visse fordeler med stolfjerter, på vinterstid varmer de godt. Hmm...var visst eneste fordelen jeg kom på, gitt.
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Enda en grunn til at jeg ikke drikker kaffe. Te derimot, og bisskvitts...!! En ztolfjert som slippes løs på en plaststol lager et brak uten like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå