Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Mamma skal passe mini på nyttårs aften, da er han rett over 7 mndr. Gruer meg litt til og være vekke fra mini, har ikke vert borte i fra han en hel natt før, jeg vet jo at han blir godt tatt vare på av mammaen min.. Blir første gang jeg får skikkelig slått ut håret etter at mini kom til verden. er vell ikke uansvarlig av meg det vell?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 visst det er uansvarlig av deg så er iallefall jeg uansvarlig som skal ut for 1. gang 2.juledag og farmor skal passe lillegull. og da er han 4 mnd. Må si jeg er spent..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Ikke uansvarlig i det hele tatt! Første gangen jeg var borte fra baby lenge var da hun var 3 mnd, og da var hun med farmor hele dagen/ettermiddagen mens mor var på Øyafestivalen og koste seg med litt vin og god musikk, og det gikk så godt så!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Antar at moren din er skikket til å ha barn? Hun er jo mor ikke sant? Kos deg på fest- sikkert på mormor er kjempestolt av å passe han! Og det er den beste måten å skape gode bånd mellom besteforeldre og barnebarn. Nemlig å slippe de litt til. Han kommer til å få sååå mye oppmerksomhet! Han kommer antagelig til å bli skjemt litt ekstra bort siden du ikke er der!! Hilsen flerbarnsmor på langt over tredve med fornøyde barn- og besteforeldre!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Hehe jærbu du eller, annie 23:54? HARREGUD NAI
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Nei, det er ikke uansvarlig! Moren din har da tatt vare på barn før, og det er fint at hun får et nært forhold til barnebarnet sitt. Én gang på 7 måneder er ikke å overdrive! Kos deg med nyttårsfest og sov lenge dagen etter : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå