Gå til innhold

Arrrgg!!! Er helt ødelagt nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget skikkelig syk to netter på rad, fått kanskje til sammen 6 timers søvn siden forrigårs. Lillejenta på 1 år er også syk, og krever en masse fra meg nå!!! Og døgnrytmen hennes er helt ødelagt.

Nå sitter jeg her med en superdupervåken bebi, mens sambo er hos noen kamerater på spillekveld og drikker...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg fungerer rett og slett ikke!!!

Han spurte jo om han skulle bli hjemme, men jeg ville unne ham denne ene kvelden.. Er ikke så ofte han er med vennene på fritiden... men hvorfor akkurat idag!!!???

Måtte bare få ut litt frustrasjon og kjedsomhet .................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er sliten, men hadde jeg vært deg ville jeg ringt sambo og bedt han komme hjem. Det kommer jo flere anledninger for han til å hygge seg.

God bedring

Skrevet

Jeg skjønner at du er sliten. Men ærlig talt. Om din sambo er skjelden ute på noe får du prøve å bite tennene sammen og holde ut. For hans skyld. Hadde han vært av typen som stadig var ute så hadde nok jeg også ringt, men siden han bare er ute en gang i blant så klarer du denne ene kvelden. Men det er jo typisk, og toppen av all jævlighet at det skjer på slike kvelder. Kan du ikke prøve å legge deg sammen med med henne? Kanskje hun roer seg da? Og av kjedsomhet? Har du en unge på 1 år som er superdupervåken, hvordan kan du kjede deg da?

Skrevet

Aaaaah... hun sovnet.... så nå lener jeg meg tilbake og puster ut her....

Rart hvordan man får vanskelig for å sove når man har fått lite søvn av og til..! Fiine forumet, så har jeg ihvertfAll noe å finne på denne søvnløse stunden :)

Hadde ikke hjerte til å ringe ham jeg :-S men det ordnet seg likevel :)

Skrevet

Forstår at det er frustrerende når en har en mann, men jeg klarer likevel ikke å synes synd på deg;)

Jeg er alenemor.

Skjerp deg! Du har en som hjelper til, når han er der.

Skrevet

Prøvde det og, ja..

hun sovnet til slutt i fanget mitt.

Har du aldri følt deg fullstendig tom og tiltaksløs før? Den typen kjedsomhet.

og, jeg fikk ham selvsagt ikke hjem. jeg unnet ham å ha denne kvelden i fred. Jepp, typisk!!! er overhodet ikke sint på ham!!

Skrevet

skjerpe meg fordiii??? ser ikke at jeg skrev noe galt.. må jo ha lov til å syntes litt synd på seg selv, sjukling som jeg er :)

Skrevet

Bare syns synd på deg selv du, det er lov innimellom! Er helt enig med deg i at du ikke ringer samboeren og får han hjem når han har en sjelden utekveld, de må få ha det litt moro de også- neste gang er det sikkert din tur.

Håper du får sove snart nå, da : )

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...