Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det ikke jævlig teit at bare folk som strever med å bli gravid kan/prater her alle burde jo det vanlige mennesker som og prøver burde jo kunne passe inn der og men der er det bare snakk om unaturlige metoder og folk som ikke får det til er for gamle osv. hva med oss "vanlige" da? Burde vi liksom hatt eget forum da eller? bare litt frustrert...
Gjest -<<- Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Du føler voldsomt behov for et forum der man diskuterer om man skal pule litt i kveld? "Ja, ja, da sitter'n nok nå. Åssen går'e med pulinga deres, a?" Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hæ? Mulig jeg er litt trøtt nå, men skjønte hverken hi eller svar...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Det forum du nevner er jo et forum for alle som prøver , og så finnes det et eget som heter "slitere" for de som sliter med å bli gravide.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Ja, enig i at formuleringen på "Bli gravid" er litt uhelding da der står "Strever du med å bli gravid?" Men som det er blitt sagt her, så er den siden for alle som prøver å bli gravid, uansett om de "strever" eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Bli gravid siden er jo for alle da!! Men er som regel de som bruker mer enn et par måneder som har mest å snakke om. Og de som har vært der lenge, gir ut råd om diverse kurer de har vært på og hvordan det fungerte. Det er mange der inne som kun har prøvd et par måneder eller som venter på sin første ikm.
Løvinna30 Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Desverre er det mange som skriver mye dumt,-på alle forum. Jeg føler at jeg er ikke alltid passer til(kan ikke det alltid heller da). Jeg er på BliGravid-punktet, men ikke alltid inne på forumet. Vi skulle hatt en forum for oss "vanlige" ja, hehe.
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Jeg var på bli gravid-forumet i et par måneder før jeg ble gravid, og syntes det var en hyggelig tone der, men følte kanskje at jeg ikke var helt "med", siden jeg ikke hadde noen kurer og IVF-forsøk bak meg... Endte med at jeg ikke var så veldig aktiv på noe forum før jeg faktisk ble gravid. Det kan selvfølgelig ha hatt sammenheng med at vi begynte å prøve i mars, så ble det superhektisk vår på jobben, så var det ferie, og så var jeg gravid : ) Det går jo an å lage en tråd for "nye" prøvere på bli gravid-forumet, da, så kan de som ikke kvalifiserer til "slitere" snakke med hverandre der : )
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Jeg er en av de "vanlige" på Bli gravid. Har prøvd i noen mnd men ikke så lenge at jeg føler meg som noen sliter.. Forstår virkelig ikke hva du mener med at det kun er snakk om unaturlige metoder eller folk som er for gamle. Forumet er for alle som prøver å bli gravid, noe som kan være jævli frustrerende uansett hvor lenge man har prøvd. Det må da være lov å gi uttrykk for det?? Vet ikke helt hva det er du savner å diskutere der inne, men du kan jo prøve å starte en tråd selv da om du ikke finner noen som tilfredstiller dine krav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå