lillemor34 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Leverte kontrollurinprøve på labratoriet i dag og fikk vite at jeg hadde litt proteiner i urinen (1+). Labratoriet ga beskjed til fastlegen min om det. Er det normalt å ha proteiner i urinen? Er forresten i uke 24. Målte blodsukkeret mitt samt blodtrykket selv, og det er helt normalt. Noen som vet hva det kan være?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Litt proteiner i urinen kan komme av at du har fått litt utflod i urinprøven bare også.. At du kanskje ikke har vasket deg godt nok før du tisset .. Jeg har også hatt noe proteiner i urinen .., men ikke mye.. ! Hvis det er svangerskapsforgiftning du tenker på så er det flere faktorer en proteiner som spiller inn.. forhøyet blodtrykk og vann i kroppen blant annet..
lillemor34 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Vasket meg grundig før jeg tok urinprøven. Har ikke noen andre symptomer. Frisk og rask:-) Håper det ikke er noe.
Thessa og Bebbis Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Kan berolige deg med at det ikke trenger være noe i det heletatt. Jeg har litt proteiner i urinen hver gang. Det er faktisk endel gravide som har det hele svangerskapet uten at det har noen betydning i det heletatt. Det har stått +1, men egentlig er det så lite at det egentlig ikke trenger å nevnes. Men de maskinene dems fanger opp ALT! Så lenge det ikke stiger til +3 og 4 og blodtrykket ditt er jevnt og normalt samt ingen hevelser er det ingen grunn til å engste seg! Dette var beskjed jeg fikk ihvertfall. :-) Venninnen min hadde samme greia. Proteiner hele svangerskapet og hun har en flott og frisk sønn nå :-)
Svale <3 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Har også spor av proteiner i urinen. Ikke noe farlig, så lenge det ikke er noe annet i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå