Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det betalt på forskudd eller etterskudd? Altså, om jeg får penger nå, er det da for januar?
St.Sunniva Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Barnebidrag kommer rundt 4-5 i hver mnd, og er for den mnd man er i. Dvs du får for januar i januar..
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 sikker?? for jeg fikk i oktober, og da sto det "navn-november" og i november sto det "navn-desember"?? jeg og trodde det var for den mnd man var i, nemlig... nå har jeg ikke fått noe: Første gang betalte han alt han var skydlig, i november fikk jeg den 18. Kommer de når han betaler?? Skjønner ikke detta jeg
St.Sunniva Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Skal sjekke jeg også :-) men om han ikke betaler får du bare forskudd, som også står regnet ut i papierene du fikk. Han får da "bot" om han ikke betaler i tide, men de pengene ser jo ikke du noe til da. Du får bare det som er fastsatt. Men når han betaler inn får du gjerne etterbetalt noe. Kanskje det er forskjellige utbet.datoer i forskjellige kommuner, men det ville vært rart da alt kommer fra statens innkrevn.sentral
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Neida, han betaler han. Men første gang jeg fikk ( i oktober) så fikk jeg jo en hel drøss. Da sto den siste som "november".. og i november fikk jeg altså for desember.. skjønner ittno
St.Sunniva Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Fant lappen for oktober.. Der står det utbetalingsmåned oktober, og utbet.dato 3 oktober Så da vil jeg vel tro at det er for den mnd man er inne i. Med mindre du fikk ditt for desember den 18 november da...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 wæææ, frustrasjon!!! :) Altså, i oktober fikk jeg fra juni og frem til, tydeligvis, november... jaja, det kommer vel det som kommer! )
St.Sunniva Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 varierer litt for meg også, men ikke såååå mange dager før normalen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå