*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Til mandag skal jeg ringe legen for en time. Vi har nå prøvd i 34 mnd og har ikke hatt mensen siden september. Har små blødd to ganger bare. Mer kan dere lese her: http://turtelduenesproving.blogspot.com/ Gruer meg vel mest til at de kansje sier vi ikke kan bli gravide eller noe.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hurra hurra hurra!!! Selvfølgelig kan dere bli gravide! Nå får du nok en henvisning til gyn, så får du kanskje pergo, og så sitter nok spira. Dette blir kjempespennende snuppa:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Godt å se noen blir glade! Hehe! Bare gruer meg jeg.. Blæh..
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ååååå ønsker dere masse lykke til:) Skal til gyn selv, den 11 og gruer meg jeg òg.. Håper vi får gode nyheter!! Tvi tvi***
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Takk:) Masse lykke til til deg å
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Ikke grue seg, glede seg, jaaa!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Hehe;) Hadde det vært så enkelt:p
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Ja ikke sant!! Vet ikke om det har noe å si på fertiliteten om man er negativ og lei.. men det er jaggu ikke lett å være blid og glad når man holder på med dette her. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli så psykisk belastet av denne prøvingen.. usj. Har du vært gravis før silje? dreamer?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har aldri vært det før:(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jeg vet ikke om det har noe å si egentlig, men jeg har stor tro på at det hjelper å være positiv. Hvis man hele tiden går rundt og sier til seg selv at det aldri kommer til å gå, så tror jeg at det kan ta lenger tid enn hvis man er positiv. Anbefaler å lese the secret eller andre liknende bøker. Og hvis det er til noen hjelp, så kommer humøret til å gå oppover igjen. Jeg har hatt det skikkelig tøft i perioder, men det går alltid oppover igjen:) Jeg har vært gravid en gang før, hvis man i det hele tatt kan kalle det det. Hadde en kjemisk graviditet, testet pos og begynte å blø samme dag. Hva med deg?
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har vært gravid for ca. 10 år siden. Pga en uheldig situasjon endte det i en abort.. Desverre på en måte. Håper bare så inderlig at jeg kan klare det igjen. Men mye kan jo ha skjedd på de årene. Får bare løfte hodet og fokusere på det positive.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Det var jo den rette beslutningen da, og jeg er sikker på at du kommer til å bli gravid igjen. Det er jo veldig positivt at du har blitt det en gang, da er jo sannsynligheten stor for at du blir det igjen:)
blirjegsnartmamma Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Dette kan de fikse, bare vent og se!!! Ikke noe problem
Lillevenn33 Skrevet 6. desember 2008 #14 Skrevet 6. desember 2008 Har du som regel uregelmessig og lange sykluser? Da kan det hende at du har PCOS (det har jeg nemlig). Da gir de Pergotime for å få i gang EL, og det pleier å fungere veldig bra!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Det pleier å være litt opp og ned.
Lillevenn33 Skrevet 6. desember 2008 #16 Skrevet 6. desember 2008 Det er i hvertfall en mulighet at du har PCOS, siden 10% av alle kvinner har det. Uregelmessig mens, eller syklus lengre enn 35 dager er ofte de viktigste tegn. Ellers kan man ha vanskeligheter med å holde vekta, legger på seg rundt magen, noen har litt uønsket hårvekst eller kviser. Ikke noe gøy å ha dette, men heldigvs blir de fleste med PCOS gravide med eller uten hjelp. Lykke til hos gynekologen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå