h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Menn likte vitsen om to fyllebøtter som satt i en bar da den ene begynte å fornærme den andre. - Jeg har ligget med moren din! ropte han. Det ble helt stille i baren, og alle ventet på hva den andre ville gjøre. Førstemann satte i gang med å rope igjen: - Jeg har ligget med moren din, sier jeg! Den andre kikket opp og sa: - Gå hjem nå, far, du er full!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2008 Kåret til verdens beste vits[LES] Et par karer fra New Jersey var på jakt i skogen da den ene av dem plutselig stupte over ende i lyngen. Det virket ikke som han pustet, noen puls var det ikke mulig å kjenne. Den andre jegeren dro frem mobiltelefonen sin og ringte redningssentralen. Da han endelig fikk svar, ropte han: - Vennen min er død! Han puster ikke, og det er ingen puls. Hva skal jeg gjøre? Operatøren på redningssentralen prøvde å roe ham ned, og sa med dempet stemme: - Ta det rolig nå, så skal vi se hva vi kan gjøre. Først av alt må du forsikre deg om at han virkelig er død. - Vent litt, svarte jegeren. Det ble stille noen sekunder før det hørtes et skudd. Så kom jegeren tilbake i telefonen og sa: - OK, han er død. Hva gjør jeg nå? IFølge denne linken: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article638836.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå