MissAntrop Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Hadde bestilt julekort hos Japan Foto som vi har entet ivrig på. I dag kom de i posten og tror du jommen meg ikke det var skrivefeil på kortene. De hadde stavet "Godt" feil slik at det stod "Gott". Utrolig irriterende!!!! Dette var da en ferdig tekst på kortet, ikke noe jeg selv har lagt inn. Håper de sender meg nye kort med korrekt stavet nyttårshilsen på...
hysterika Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Har du bestilt julekort med svensk tekst?
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Samme skjedde med mine julekort også GOTT istedet for GODT. Fikk beskjed om å sende inn de jeg hadde fått og oppgi kontonr og kundenr, og jeg måtte selv legge inn en ny bestilling på bildene. Jeg har ikke tatt sjansen på det jeg, er redd de ikke kommer tidsnok.
MissAntrop Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Ok. Tror du det er lurt å legge inn en ny bestilling med en gang da, eller?
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hmm.. Jeg vet ikke... Jeg er så redd for at kortene ikke skal komme tidsnok til jul, så jeg har nesten kommet over det største sjokket, hehe.. Og vent meg til gott nytt år. Jeg har jo selv skrevet godt nyttår i teksten selv. Men det går helt sikkert greit å bestille nye ja:)
neekap Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Bruk Fotoknudsen, der kan du hente bildene i butikk et par dager etter bestillingen er sendt inn.. Så krever du selvsagt alle pengene tilbake fra Japan Photo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå