Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal på jobb intervju på mandag og er veldig usikker på om jeg skal si at jeg er gravid eller ikke. Vil gjerne si det men vet at jeg da ikke ville fått jobben. Og jeg trenger jobben virkelig. Syns ikke det er riktig men må tenke på meg selv og familien min.. Hjelp hva synes dere at jeg bør gjøre.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ikke si det ,du har ikke plikt til å fortelle det .
Trulte76 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Du er ikke pliktig til å si det. ikke har de lov å spørre om du er det eller har planer om det. Ikke har de lov å diskriminere deg heller at du ikke får jobben pga du er gravid, men er kanskje vanskelig å bevise at du ikke fikk den pga graviditeten din Så visst du trur du ikke får jobben pga graviditet så hadde jeg ikke sagt noe om det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Kommer helt ann på om det er fast stilling eller vikariat, hvor langt du er på vei osv. Har akkurat vært borti lignende på min jobb. Hvor en vikar ble ansatt for to uker siden i et vikariat tom juni 09 - ho går ut i morspermisjon ved nyttår....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er 12 uker på vei.. Og vil evt ha faste vakter hvis jeg blir ansatt..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Prioriter deg selv og familien din! Du trenger en jobb -hva blir alternativet? Barnet ditt trenger at du har en jobb slik at du får inntekt til å ta vare på det. Du får ingen takk eller klapp på skuldren om du sier at du er gravid, du oppnår kun å forbli arbeidsløs. Ikke si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå