trillemamma Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg var sammen med barnefar til gutten var 2 år gammel, har siden vært alene i fire år. Etter bruddet med barnefar har jeg ikke vært invitert i andre familiebesøk enn første julen etter bruddet, da siden farmor ville tilbringe julaften med barnebarnet og hun forsto nok at jeg da fulgte med på lasset. Nå, 6 år etter bruddet, når jeg er etablert på nytt med ny samboer, blir jeg invitert i 50-årsdagen hennes. Hjelp, skal jeg gå? Skal jeg ikke gå? Ble den sms-en sendt med vitende og vilje? Eller var det en glipp at hun sendte til meg også?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Så hyggelig da Har du kontakt med hans familie? Jeg flyttet ut 14 dager før x-svigermors 50-årsdag (suprise-bursdag, som JEG planla)...fikk ikke komme i den engang jeg. Og da hadde vi vært sammen i 5 år... så om dere har kontakt, så gå!
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Vi har ikke personlig kontakt, men gutten treffer farmoren litt en og annen helg. Jeg vet ikke om jeg kan gå. Lurer på hvordan gubben kommer til å reagere.
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Bare for å legge til, jeg vet ikke om jeg faktisk har lyst til å gå, heller ikke for babyen sin del, som fremdeles er veldig avhengig av puppen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Så du har ikke kontakt med henne selv? da ville jeg nok revurdert det... Har du god kontakt med barnefar da? Kan jo spørre han om det var meninga at du skulle bli bedt?
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 He he, nei, ingen kontakt med barnefar, gutten har også lite kontakt med han.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Det er jo nærliggende å tro at barnefar tropper opp i selskap? Ville nok gjort mitt ytterste for å la være å gå da, ja!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Uff, hun har nok lyst til å ha barnebarnet der... Kan du ikke sende en flaske vin eller en blomsterkvast, og samtidig legge tilrette slik at gutten får være med (regner med at det er middag og kaffe og slikt barnevennlig på eftan kanskje). Avtal med faren, eller en tante eller noe om at de passer på han, så kan du hente og bringe eller noe...
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det er barnevennlig, kanskje jeg kan følge gutten en liten tur, med en liten pressang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå