Gå til innhold

Større pupper - pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? og har noen de vil anbefale? Puppene er ikke som de var for tre barn siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har hørt prissjanger rundt tredve tusen. Men silikon æ'kke no' godt å ta på, ass.

Skrevet

Om du er riktig heldig, kan det hende du finner noen på e-bay for en real pris.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Koster vanligvis et sted mellom 25-30,000. Du må fylle på hvert tiende år, og da koster det vel 20,000 eller noe slikt noe. Ellers har jeg ingen erfaring med det - men kjenner to (og det er egt. bare de to jeg kjenner som har tatt silikon) - og det gjorde det på Colosseumklinikken. Hvorvidt jeg vil anbefale det er igjen en annen sak, kan ikke si jeg synes det er så veldig vakkert.

Skrevet

Hvorfor skal puppa se ut som de gjorde for tre barn siden? Det gjør jo ikke resten av deg heller.

Skrevet

Jeg kunne tenke meg og gjøre det fordi,etter å amme nr1 ikke hadde noe igjen å da mener jeg ingenting,før det var de små,men faste og helt ok,gravid nå og de er ok,men tipper ikke de blir finere enn sist etter amming,og jeg gjør det da for min egen selvfølelse,snakker ikke om og bli pamela,men om å faktisk ha pupper,ikke lett og forstå hvis man har pupper og er fornøyd,men om man ikke trives så er det ikke en god følelse.

Tror de ligger mellom 25-30.000 og det skal da være livsgaranti på dem,er ikke sikkert det er sånn alle plass,men forhør deg.

Tror ikke du må skifte dem ut heller så sant ikke ddet skjer noe med dem,og da koster det heller ikke noe.

Er forferdelig redd for selve operasjonen så,vet ikke om jeg kommer til og gjøre det,men har en sterkt ønske om det.

• 2 uker senere...
Skrevet

28 - 35 000 kostr dt.. komr ann på str, fasong og hvor du tar det hen... det er livsgaranti.... må ikke byttes ut... Ikke vær redd for operasjonen... det er 30 - 60 min... du legges i narkose... og er litt øm noen dager så er alt bra... No Problem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...