Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 blitt helt bra igjen? jeg er 10+2..er så vannvittig dårlig..på alle måter... gåer bare å håper det går over i uke 12.. går det over når 12 uke begynner,eller når den er fullgått?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ikke for å ødelegge glden men det er ikke sikkert kvalmen gir seg med en gang uke 12 kommer nej! jeg har vært vannvittig dårlig siden uke 6 og jeg er i uke 13+2 nå...hos de aller fleste blir ikke kvalmen helt borte før etter uke 14 og noen går helt til uke 18-20---også hele svangerskapet...så du må nok heller ta en dag om gangen og se dette an.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Sist jeg var gravid var jeg kvalm fra uke 7 til uke 14/15. Men etter det ga det seg heldigvis:)
cec26 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Med nummer 2 så var jeg dårlig fra uke 6 og til den dagen jeg fødte... var kvalm hver morgen og kastet opp ca annenhver dag... grusomme greier...ugg ugg.. og siden jeg alltid var små kvalm så la jeg på meg 24 kg og..
allegodeting er3 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg venter nr 3 nå, og har vært knalldårlig og sykemeldt i 4 uker, men nå begynner kvalmen å slippe taket heldigvis. Er 10+1 nå. Dette kan variere veldig fra person til person, og for hvert sv.skap. I mitt første kastet jeg opp daglig i 5 mnd... I andre sv. skap var jeg bare trøtt, trøtt trøtt. Kan nevne at først fikk jeg jente, så gutt, og nå er jeg veldig nyskjerrig på hva dette nurket er!! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå