h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 for nå har jeg bladd igjennom 4 sider med BAM.... Har vært borte fra her i 2-3 uker...gikk plutselig LEI... håer det har gitt seg nå...hehe:) Ser at ingen har savnet meg....snufs;( hehe:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har savnet deg. Er innom her litt hver dag mellom slagene jeg.. Klarer ikke holde meg borte. Har vært litt dødt her til tider. Folk er kanskje optatt med jul og julefester!! håper også du blir her nå framover!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 hehe.... hadde tenkt det ja... har selv vært litt opptatt ja.... hatt besøk 1 uke, også mye å gjøre nå før jul....men begynner å bli ferdig nå
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har ikke kjøpt en eneste gave enda.. Untatt litt til mine egne barn da men de er liksom ikke de vanskeligste. Så får ta meg ett res en dag og kjøpe en haug..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 ja, man har jo fortsatt rikelig med tid...bare at jeg måtte sende en del pakker i år, så da vil jeg få gjort det i tide...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå