danieI Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 ikke til jul, men sånn i fremtiden en gang han skal få den pheteste bilbanen :-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Her har far i huset kjøpt bilbane til jul, han påstår hardnakket at det er til jenta vår, men jeg ser ikke helt hvordan en fem måneder gammel baby skal få glede av en bilbane...? Men det er nok bare jeg som har dårlig utviklet fantasi - det er ihvertfall argumentet jeg ble servert!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg hadde den kuleste bilbanen i nabolaget da jeg var lita, og jeg er hunkjønn (men var aldri en del av roooooosa-bølgen da).
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Her er bilbane, radiostyrt bil osv allerede ført opp på skrollans julegaveønskeliste, av far...
Tokatter_USA Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Min niese fikk en flott bilbane til jul. Vi hadde mistanke om at det var far og mor som ønsket seg den, men niese ble utrolig flink til å kjøre. Hun slo alle de andre ungene i nabolaget.
samboer87 Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Min gutt på 22mnd ønsker seg dukke, vogn og koppestell og kjøkken til jul. Han skal få babyborn dukke og koppestell av bestemor. Han har arvet en kurv vogn av meg som jeg hadde som liten han elsker den og triller den rundt og får alle bamsene til å sove:) Pappa litt negativ til dukke i begynnelsen men bestemor kjøpte med blå klær så da er det greit.
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 jeg er helt enig i at jenter kan ha bilbane og gutta kan ha dokke, men greia er at føkna ønsker seg slett ikke bilbane hun ønsker seg en hest
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Jeg lekte med biler og barbier om hverandre som liten, noe som resulterte i at jeg har blitt en fryktelig maskulin jente som egentlig minner mer om gutt enn jente, både utseendemessig og i oppførsel - så jeg tror nok det kan ta litt skade.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Det kan man trygt si. Fins ikke så mye jente i meg nå lenger... It is a shame, sånn egentlig.
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2008 slapp av, du er jo ikke ferdig utvokst enda?
Dronningen! Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Kan du ikke bare kjøpe deg en fet bilbane da? Ang Siklerottes (?) teori... Jeg var guttejente når jeg var liten. hang øverst i trærne, hoppet på ski og spilte fotball på løkka. I ungdommen brukte jeg nesten aldri sminke og spilte ishockey sammen med guttene. Da jeg ble voksen fortsatte jeg med ishockey samtidig som jeg utviklet en ekstrem kvinnelighet. Bør jeg klippe de lange neglene, slutte med sminke, kle meg i heldekkende klær og bli guttejente igjen? Jeg er ikke forvirret:o)
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2008 nei jeg kan ikke det, vi må jo ha plass til hesten!! gaaaaaaah
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Nei, men jeg tror neppe det fins håp for meg. Jeg er en shemale. Det er ingen teori, Dronningen... Det er ren og skjær fakta, som jeg kan bevise, om jeg gidder.
Dronningen! Skrevet 10. desember 2008 #16 Skrevet 10. desember 2008 Hester har et eget hus... Du får gjøre som svogeren min, han lagde en stor plate med hull i hvert hjørne og heiste bilbanen opp under taket. Da fikk datteren plass til alt jentestæsjet sitt og han fikk plass til stæsjet sitt:o) Problem løst!
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #17 Skrevet 10. desember 2008 Nei, for jeg har ikke lyst til å legge ut bilder av meg her i det offentlige rom, og om jeg gjør det så er jeg plutselig ikke så anonym lenger. Alle kjenner meg igjen.
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. desember 2008 jeg skal heller kreve ett pappalekerom på vårt neste bosted
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. desember 2008 da får du ikke bevist det da
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #20 Skrevet 10. desember 2008 Jo, om jeg gidder så får jeg jo det. Men er redd for at folk skal synes at jeg er for pen å se på, rett og slett. For jeg er jo en litt feminin gutt da.
danieI Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 10. desember 2008 ja jeg skjønner problemet ditt,,,hehe jeg sliter stadig med sånt sjøl, folk ser ikke personen jeg er bak det perfekte ytre...rett og slett
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #22 Skrevet 10. desember 2008 Fint at jeg har en likesinnet. Det er nok litt shemale i deg òg. Er lei av at folk kun ser det ytre, er slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå