Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Noen som har gått på dette samtidig? Erfaring?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg har... Jeg var ikke på grete roede kurs når jeg gikk på reductil, men jeg brukte boka jeg hadde fra et kurs for et par år siden. Har du gått på reductil en stund eller skal du begynne? Jeg må bare advare alle som vil prøve reductil, for jeg ble så dårlig. Jeg hadde jo hørt om alle de skumle bivirkningene av reductil, men trodde ikke at det skulle skje meg. Det falt meg faktisk ikke inn at jeg kunne bli dårlig. De 2 første ukene var alt topp. Vekta gikk nedover, blodtrykket fint osv. Gradvis fikk jeg et temperament som det skremmer meg å tenke tilbake på. Men jeg forsto ikke at det skyldtes reductilen. Det var ikke meg det var noe feil med, det var alle andre som oppførte seg som noen idioter. Etter 4 uker var blodtrykket fortsatt fint, men da det var gått 6 uker hadde blodtrykket mitt steget fra 120/80 til 168/110. Legen seponerte da reductil umiddelbart, men det tok mange uker før jeg var meg selv igjen. Dette var i sommer, og det er først nå de siste par månedene at jeg føler at jeg har kontroll over meg selv igjen. Jeg ble sykmeldt en periode også, kun pga de forbaska tablettene. Jeg sliter heller med overvekt resten av livet, enn å begynne på de tablettene igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 For all del, dere må ikke finne på å trene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå