Venja Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har en gutt som heter Knut og venter en gutt til.... vil ha et godt og traust navn som passer sammen..... Kom med forslag!
temine Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jakob Even Georg Audun Olav Mikkel Vetle Ola Julius Ludvik Amund Dette var vår liste....vi valgte Mikkel denne gang:D
Sylteflesk Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Kjetil Harald Simen Johan Sigurd Eirik Egil Aslak
happybirthday Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Kåre, Steinar, Idar, Bjørn, Jørund, Kjell, Magne, Arne, Gaute, Gorm, Bjarne, Petter, Håvard, Even, Åsmund, Geir, Gudmund, Terje, Karl, Oskar, Stig, Ole.
Go`mamma`n... Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Sigurd, Even, Helge, Sigmund, Jan, Erik, Bjørn, Harald, Jostein, Roar, Øyvind,Svein, Stein, Steinar, Per, Erlend, Ørjan........det er jo maange.....
LapScouse Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Vilhelm (min sønns mellomnavn) Halvor. Olav Olai Torjus Tarald.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Navn jeg syns passer til Knut, og som kanskje faller innenfor kriteriene: Håkon, Henrik eller varianter av Erik (Ejrik er min favoritt, men også Eirik), Vegar, Arne, Bjørnar, Marius, Martin, Bjørn, Even, Geir, Lars, Arild, Bengt, Kurt, Mads, Bård, Kristian, Espen, Stian,Elvin, Inge, Ivar, Håvard, Vidar, Øyvind....
Bøggly Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Torger og Tord er mine favoritter - men hvor i landet er dette vanlige navn??? Ikke her vi bor i alle fall...
Venja Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2008 Mange gode forslag her... Bare kom med flere!
trippeltopp Skrevet 5. desember 2008 #20 Skrevet 5. desember 2008 Kan jo bare liste opp de navnene jeg (allerede) har satt opp om vi noen gang skulle få en gutt til. Sambo mener nemlig de er veeeldig trauste, men jeg synes de er flott og sterke guttenavn: - Frederik - Lars Kristian - Pål - Sebastian - Jens - Johannes - August - Herman - Thomas - Kristian - Henrik - Ole - Ola - Erik - Håkon - Eirik - Jonas (Egentlig ikke min favoritt, men sannsynligvis det som sambo kan være tilbøyelig til å godta..heh...)
prebs Skrevet 6. desember 2008 #21 Skrevet 6. desember 2008 Aksel Sverre Lars Tollef Øystein Eivind Hallvard Pål Snorre Balder Trym Håper ikke jeg gjentok for mange...;-)
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #22 Skrevet 6. desember 2008 Til Knut så synes jeg disse navna passer godt: Ola Ole Per Stein Sivert Erik/ Eirik Tor Trond Sigurd Ja, det var de jeg kom på nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå