1 engel,1 i magen og 2 på jord Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 jeg er så glad at jeg bare gråter og gråter. Jeg skulle fått en sønn i september, men måtte avbryte svangerskapet i uke 20, da gutten min ikke kunne tisse... høres egentlig ut som en bagatell, men det er det desverre ikke. Gutten min kunne ikke overleve i magen, han var til fare både for meg og for seg selv. fødte i slutten av april og har prøvd å bli gravid siden - uten hell. syklusen min har ikke villet komme på plass. men nå ble endelig testen positiv. jeg gru / gleder meg til dette svagerskapet - gruer meg masse til ultralyder men er også positiv da jeg tengker at så grusomme ting som å avbryte svangerskap som er kommet så langt ikke kan skje 2 ganger.
Blomster&bier Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hoff, så trist å høre om den lille gutten din MEN grattis med ny spire! Tenk positivt og nyyt det i jula sammen med dine nærmeste!
Curly-mor :) Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer så mye med spire i magen. Trist å høre om gutten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå