Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Til dere som har lest boken. Hva synes dere?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Har ikke lest boken, men sett intervju med forfatteren på oprah. Finnes boken på norsk? Jeg har veldig lyst til å lese den. Også "A new earth" som blir diskutert på oprah....
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Herregud, jeg elsker den boka! Hun har gjort det jeg har drømt om å gjøre i alle år, så hun er min nye helt!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Mamma05+08 Har nettopp kjøpt denne og fant den kun på engelsk. Har akkurat begynt å lese i den og synes den virker veldig bra. (Inspirert av Oprah ja, hehe..). Skal komme med tilbakemld. når jeg er ferdig :-)
Loglady Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Leser den nå. Liker den (er blant de evig spirituelt søkende) men forfatteren er enormt navlebeskuende. Tror jeg hadde blitt ekstremt lei av meg selv etterpå, hvis jeg hadde skrevet den.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Men det er nettopp det som er poenget! Skulle virkelig ønske jeg var modig nok til å granske meg selv så grundig som hun gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå