Gå til innhold

Eat, pray and love!


Gleder_oss m. komplett familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har lest boken. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest boken, men sett intervju med forfatteren på oprah. Finnes boken på norsk? Jeg har veldig lyst til å lese den. Også "A new earth" som blir diskutert på oprah....

Skrevet

Herregud, jeg elsker den boka! Hun har gjort det jeg har drømt om å gjøre i alle år, så hun er min nye helt! :)

Skrevet

Mamma05+08

 

Har nettopp kjøpt denne og fant den kun på engelsk. Har akkurat begynt å lese i den og synes den virker veldig bra. (Inspirert av Oprah ja, hehe..). Skal komme med tilbakemld. når jeg er ferdig :-)

Skrevet

Leser den nå. Liker den (er blant de evig spirituelt søkende) men forfatteren er enormt navlebeskuende. Tror jeg hadde blitt ekstremt lei av meg selv etterpå, hvis jeg hadde skrevet den.

Skrevet

Men det er nettopp det som er poenget! Skulle virkelig ønske jeg var modig nok til å granske meg selv så grundig som hun gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...