Hikken Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Det er selvfølgelig verdens vakreste navn :-) (fikk min Leah for 4,5 mnd siden)
Go`mamma`n... Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Søtt navn, men begynner å bli litt "oppbrukt" , motenavn.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Navnet er helt ok, litt for søtt til at jeg hadde valgt det., men navnet er fint det
dritgrei hei hei! Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Leah er et fint og oppbrukt navn.... Jeg ville funnet et annet :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes Leah er en herlig, søt frøken!!! Navnet er fint, men har aldri stått på våre navnelister (men så har vi i grunnen ikke hatt så lange lister heller). Kusinen min har en Leah så det ville ikke vært aktuelt uansett.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Nydelig navn, minsta heter det, men litt overrasket over at det er så mange som heter det, men pytt sann :-) Tror ikke det "skader" barna å ha navn som er "vanlig" :-) Har selv dobbeltnavn på alle mine, slik at det blir litt anneldes.
Silje%guttenemine Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Første gangen jeg hørte det navnet tenkte jeg hund...hehe... For meg er dette navnet ganske oppbrukt om jeg kan si det slikt, synes hverken det er fint eller stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå