Gå til innhold

Hva synes dere om Leah?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig verdens vakreste navn :-)

(fikk min Leah for 4,5 mnd siden)

Skrevet

Søtt navn, men begynner å bli litt "oppbrukt" , motenavn.

Skrevet

Navnet er helt ok, litt for søtt til at jeg hadde valgt det., men navnet er fint det :)

Skrevet

Kjempefint:)

Skrevet

Leah er et fint og oppbrukt navn.... Jeg ville funnet et annet :-)

Skrevet

Jeg synes Leah er en herlig, søt frøken!!! ;)

 

Navnet er fint, men har aldri stått på våre navnelister (men så har vi i grunnen ikke hatt så lange lister heller). Kusinen min har en Leah så det ville ikke vært aktuelt uansett.

Skrevet

Nydelig navn, minsta heter det, men litt overrasket over at det er så mange som heter det, men pytt sann :-) Tror ikke det "skader" barna å ha navn som er "vanlig" :-)

Har selv dobbeltnavn på alle mine, slik at det blir litt anneldes.

 

Skrevet

Første gangen jeg hørte det navnet tenkte jeg hund...hehe...

For meg er dette navnet ganske oppbrukt om jeg kan si det slikt, synes hverken det er fint eller stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...