Gå til innhold

Er så glad det er fredag i dag...


-carina-

Anbefalte innlegg

Har en mann som vanligvis er veldig flink til å stille opp hjemme, men akkurat denne uka her så MÅTTE han være på jobb. Og det er jo typisk nok den uka da "alt går galt"... Begynte natt til tirsdag da eldstemann fikk feber, han har hatt 40-41 i feber tre dager, i dag endelig ned til 39... Han vil jo helst bare sitte på fanget, men det går jo ikke når man har ei lita ei til som skal ha underholdning, mat og stell...

 

Mannen og jeg er selvfølgelig begge veldig forkjølet også, noe som ikke gjør dagene lettere.

 

Og så på tirsdag klarte jeg å vimse det til med å sparke borti med lilletåa, tror den brakk jeg... Eller en kraftig forstuing var det vel i hvert fall. Så her går jeg da som en gås omkring, snufser og nyser og passer to barn!

 

I dag måtte jeg nesten ta en tur til legen for å sjekke om sønnen min, gjennom dette iskalde snøværet tråkket jeg på ubrøytede gangstier med tvillingvogn. Nesa rant og tåa verket... Etter 15 minutter frem og tilbake var det jo godt å være hjemme, jeg hadde jo sååå lyst til å synke ned i sofaen, men da skulle jo minste ha mat og eldste er jo litt i trassen og ville ha oppmerksomhet. Phu!

 

Det er godt vi er glad i disse barna, sier jeg! ;o)

 

Og nå er jeg glad det er fredag, mannen har fri i helgen, så selv om vi fortsatt er forkjølet kan vi bytte på å sove/hvile litt! Hurra!

 

GOD HELG!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...