Gå til innhold

Jeg er..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

TRAKTOR- ALMA!!

Og jeg er så glad for anonymknappen!!

Jeg er så glad jeg kan si det jeg mener bak denne knappen,

i en skarpere form enn med nick..

For her blir man overkjørt av TRAKTORdamer, store og stygge antagelig, om man ikke mener at nettopp deres navnevalg er det eneste rette. Overkjørt om man stiller feil spørsmål når feil personer er logget på. Dobbeloverkjørt om man skulle være så uheldig å stave et par ord i ett innlegg feil i iveren om å få det siste ordet..

Så, på anonymsiden er jeg den jeg ikke tør å være ellers her inne.

Men; Ikke uærlig av den grunn fordi jeg velger å være :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) det synes jeg er helt greit!

Skrevet

er glad i den knappen selv jeg..... og spesielt etter noen ivrige damer skal rangere de kloke og de "dumme" (som om det er enkelt å måle... hva gjør at man blir klok eller dum? IQ, EQ, utdanning, livserfaring??)

Blir også irritert på slike "perfekt-mor" debatter hvor det menes så mangt om enkeltpersoner her inne.... osv..

Skrevet

Ja, det er et skremmende sted til tider:) Selv har jeg brukt både nick og anonym, og har blitt oppfattet som både smart og dum, alt etter hvem jeg snakker med og om hva:) Noen ganger tuller jeg med folk, andre ganger svarer jeg på en skikkelig måte. Prøver å ikke såre noen da, når jeg tuller. Har aldri brukt stygge kallenavn på noen. Men merker at det er lett å bli slem her inne, dersom noen virkelig irriterer...

Skrevet

HI her...

Enig med dere.. lag dere noen Psevdonym HER ihvertfall da, så VI kan diskutere anonymt og nyte...at vi har vår egen tråd hvor det er tillatt med både skrivefeiler og full diskresjon...

TRAKTOR- ALMA

Skrevet

Jeg velger med omhu når jeg vil vise mitt nick;)

Like sart som når jeg står overfor valg som gjelder mine barn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...