Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 min forlover bor ikke der jeg bor, hun flyttet for ikke så lenge siden, å har ikke spurt meg om bryllupet eller noen ting som har med den dagen å gjøre... vi gifter oss etter jul, å trodde kansje hun ville involvere seg litt mer en hun gjør.. hva gjør deres forlovere???
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Litt for mye synes jeg og min samboer. Ho ringer og styrer. Sender meldinger til meg hele tiden om ting ho ser på nettet som ho synes kunne vært kult. Var en periode vi måtte si i fra at det var vi som planla bryllupet og ikke henne
bejb25 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 søstrene mine er forlovere for meg. vi hadde en dag for litt siden vi satt og pratet om bryllupet:-) satte opp en liste om hva di ville gjøre,og det var ikke lite heller for å si det sånn. -bestille roser -ordne med hotel til oss -være med til frisør -utdrikkningslag -handle inn diverse som tannpirkere,bryllupsbok, sminke, servietter, lys, osv -ordne blomster dagen før -overnatting til gjester -pakke opp gavene pluss mere. er kjempe fornøyd med det de ville gjøre. de gjør ikke for lite ,men de engasjerer seg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå