Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Vi gjør det og mannen min nyter det,Men: jeg syns ikke noe særlig om det. Synes det er drilig å kunne gi mannen min en god blowjob men jeg liker ikke at han roter der nede med munnen. Føler at jeg mister kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Helt ærlig; det er deilig:) Men jeg har ikke hatt sex siden i fjor vår en gang, så minnet er ikke helt ferskt;) Det handler om at du må slippe den kontrollen litt. Det er det som er cluet:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 skjønner hva du mener.. liker bedre å gi enn å få!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg kan godt gi, men liker ikke å få..tenner ikke på det i det hele tatt. Ja, jeg vet jeg er rar.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Liker ikke å gi, har vel aldri fått... Får alltid orgasme uten (vanlig penetrering), kanskje derfor jeg ikke har hatt noe trang til å utforske dette? Er også veldig plaget med sopp, noe som gjør at jeg ikke klarer å la noen gi meg det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 syns det er fantastisk å få.... ikke noe imot å gi heller..... Det handler om å nyte hverandre, stole på hverandre....og gi slipp på kontrollen.....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jeg er bare tidvis glad i å gi oralsex, men elsker å motta!! Og er velsignet med en mann som ser det som sin største lykke i ivet å gi meg orgasme med tunga Oh lucky me!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Har en mann som gjerne vil ha men ikke vil gi. hehe, jeg tar gjerne imot, men liker ikke spess godt å gi. Men det er uansett det det blir til. hehehe...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Elsker å få, men gir ikke. Det vet mannen min godt også. Det byr meg rett og slett imot:( Ikke at mannen min er urenslig eller noe, men får meg ikke til å like det desverre. Han gir meg med glede likevel da heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 Jeg elsker det! Men det har jeg ikke alltid gjort. Samboeren min er den eneste som har gjort det ordentlig! Før jeg traff han, syntes jeg bare det var pes.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Jeg ELSKER når Han gjør det på meg. Og det skjer heldigvis ofte, for han elsker det også...hihihihi... ;-P Han sitter bak meg her, så han kan gi sitt eget svar..: "Jeg elsker å høre deg stønne og å høre og kjenne deg komme. Jeg digger lukten og smaken av deg. Noe av det som kan tenne meg mest er lukten av deg. Det er utrolig deilig å gjøre noe som gjør at du har det så godt, også er det sinnsykt digg å kunne konsentrere seg KUN om deg,- og sørge for at du har det godt!" Hehe.. og så måtte spørre ham hva han syns om når jeg gjør Ham...haha...han sa INGENTING om dét før jeg spurte...hihihi.. Han sa: "Jeg er ikke helt 100% komfortabel med det ennå. Fordi jeg føler du stresser med det og "gir opp" fordi jeg ikke kommer. (dette stemmer godt - jeg føler meg litt maktesløs, ikke "god nok", eller at han ikke syns det er så godt, siden han ikke klarer å komme når jeg suger ham... iblant hemmer dette meg MYE mht suging..dessverre - for jeg syns det er fantaaaastisk digg!!!!!!!) Videre sa han: "Det er sinnsyyyyykt digg når du gjør det, men dette ødelegger litt" Joda...hehe...slett ikke lite han hadde å si om den saken, nei!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Off jeg tenker på fødselen hver gang han går ned!Aner ikke hvorfor.Liker heller ikke at han bruker fingrene inni meg lengre.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 så lenge jeg er relativt nydusja eeeeeeelsker jeg å få, er litt sånn opphengt i at jeg er redd jeg lukter eller noe slikt da, så hvis jeg ikke har dusja siden tidlig på dagen føler jeg meg ikke så søt neeei sambo ELSKER å få blowjob da, han har kort streng på forhuden da så er vanskelig å komme for han (han varer MYE lenger i senga enn meg da, til min store frustrasjon i perioder...)når vi har sex, lettere med blowjob og å runke han da. men det er dritdigg å gjøre det og da så har ikke så mye å si sånn sett.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 Hater det, både å gi og å motta. Klarer heller ikke å få orgasme på den måten. Tror ikke vi hatt det siden før første fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå