Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har det hjulpet? Fikk meg et i dag, og er spent om det hjelper...
Vinden blåser Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 jo,måtte bruke det selv.. skal ikke si at det hjalp på sikt,men akkurat under bruk vart det litt bedre ja...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk anbefalt teiping av bekkenet sist svangerskap, istedet for bekkenbelte. Fysio mente at teipinga var mye bedre, for en ble visst ikke så hemmet av det ifht. et b.belte. Teipinga fungerte kjempebra for meg, ihvertfall. Der har du jo støtte kontinuerlig, med b.belte mister du den støtten når du tar det av deg.
Vinden blåser Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 hmm..tror ikke jeg skjønte den helt jeg... teip?? men du vil jo miste den støtten også når du tar av deg teipen??
mamo82 *2 jenter* Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jess, en form for elastisk sportsteip som blir festet i et spesielt mønster nederst på ryggen. Når fysio er ferdig med å tape deg, ser det ut som om du har en gedigen plasterlapp over rumpesprekka.. ) Stabiliserte bekkenet veldig fint for meg. Jeg gikk med teipen i 7 dager, så 7 dager uten. Kjente det godt i de ukene jeg ikke hadde teipen på, men fysio mente jeg ikke skulle gå med det kontinuerlig av en eller annen grunn. Kanskje for huden sin del?
minnimy Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Ja. syns det hjelper mens jeg står og går. Men når jeg sitter hjelper det ikke, syns bare det er ubehagelig da. Men de fleste kjenner trolig bekkenløsninge best når de er i bevegelse, så har kanskje mest hensikt å bruke det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå