Gjest kalinikta Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Skal på julebord i morgen og har et PROBLEM. Skal ha lang svart kjole (eneste som sitter ok på pga har blitt tynnere) og den har åpen rygg (med kryss). Kan dermed ikke ha vanlig bh under, pga både skulderstropper og "ryggstropp" ser teit ut. Kan IKKE gå uten bh, for har om mulig enda mindre pupper enn noensinne etter avsluttet andre amme-runde.. Hjelp. Tips om hvor jeg kan få kjøpt en svart, god, pushup-bh som kan brukes til kjole med åpen rygg (ganske langt ned på ryggen, lenger ned enn vanlig "ryggstropp"..) Finnes det?
stjertløvetann Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Mener å ha hørt at de har noen sånne klistre-på bher på lindex, ikke veldig gode tror jeg, men sikkert gode nok Hadde samme problem som deg før jeg ombestemte meg og gikk for en annen kjole..
Bøggly Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Du må nok komme deg til nærmeste undertøysbutikk i morgen tidlig. Der bør de ha noe som passer. Lønner seg kanskje å ta med kjolen? Men det finnes bh'er med kryssløsning bak, hvor "ryggstroppen" som du kaller det, sitter langt ned (nesten rundt livet).
Gjest kalinikta Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 ok supret, er nok en sånn jeg trenger. Blir byen før avreise i morgen ja. Blir sånn drømmekunde som sier "samme hva det koster, bare jeg blir pen". He he.
Gjest irismor Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Prøv bh`r fra Ella May, får kjøpt de hos Lindex. De sitter godt "nede" på ryggen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå