Gå til innhold

Når slutter barna med sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke det siden sist jeg.

2 år? 3 år?

I barnehagen hos oss sover nesten alle barna i sprinkelsenger, men noen har vel andre senger hjemme.

Når sluttet deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover enda i sprinkelseng og er 2 år. Så lenge han ikke klatrer ut av den så synes jeg det er greit og har ikke tenkt å bytte enda på en god stund.. Har god plass enda og skikkelig madrass da.

Skrevet

Jenta mi var 3år.

Litt i seineste laget kanskje men vi hadde ikke plass til større seng til henne før vi flyttet :-)

Minstemann er 15mnd og tror jeg kommer til og slutte med sprinkel seng rundt 2-2,5år. Er det som er mest vanlig har jeg forstått.

Skrevet

Gutten vår fikk juniorseng da han var 2 år og 2 mnd.

Skrevet

Vi skal kjøpe stor seng til gutten vår nå. han ble to i okstober. Han trives godt i sprinkelsenga si så vi hadde nok ikke byttet ennå om det ikke var for at det snart kommer noen som trenger sprinkelsenga mer:)

Skrevet

Poden sover fortsatt i sprinkelsenga si han. Har fått ny seng, men vil helst sove i den gammle. Ser ingen grunn til at jeg skal nekte han det. Han skal få sove der så lenge han selv vil;-) Han har akkurat fylt 3år;-)

Skrevet

Vi får 1,5 år mellom nummer 2 og 3, så jeg lurer jo litt på om minstebabyen bare skal få en vugge eller kurv å sove i de første månedene, og så gå over til sprinkelsengen søsteren sover i.

Så kan hun få en liten juniorseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...