Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Husker ikke det siden sist jeg. 2 år? 3 år? I barnehagen hos oss sover nesten alle barna i sprinkelsenger, men noen har vel andre senger hjemme. Når sluttet deres barn?
digger Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Min sover enda i sprinkelseng og er 2 år. Så lenge han ikke klatrer ut av den så synes jeg det er greit og har ikke tenkt å bytte enda på en god stund.. Har god plass enda og skikkelig madrass da.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jenta mi var 3år. Litt i seineste laget kanskje men vi hadde ikke plass til større seng til henne før vi flyttet :-) Minstemann er 15mnd og tror jeg kommer til og slutte med sprinkel seng rundt 2-2,5år. Er det som er mest vanlig har jeg forstått.
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Gutten vår fikk juniorseng da han var 2 år og 2 mnd.
-MtG- Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Vi skal kjøpe stor seng til gutten vår nå. han ble to i okstober. Han trives godt i sprinkelsenga si så vi hadde nok ikke byttet ennå om det ikke var for at det snart kommer noen som trenger sprinkelsenga mer:)
go`mor Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Poden sover fortsatt i sprinkelsenga si han. Har fått ny seng, men vil helst sove i den gammle. Ser ingen grunn til at jeg skal nekte han det. Han skal få sove der så lenge han selv vil;-) Han har akkurat fylt 3år;-)
Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Vi får 1,5 år mellom nummer 2 og 3, så jeg lurer jo litt på om minstebabyen bare skal få en vugge eller kurv å sove i de første månedene, og så gå over til sprinkelsengen søsteren sover i. Så kan hun få en liten juniorseng.
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Vi hadde en bed side crib fra Reflex til minste vår de første 7 mnd omtrent. Kjempefin seng. Når babyen må over i sprinkelseng har eldste blitt eldre og kanskje klar for juniorseng. Fin måte å "kjøpe" seg noen måneder på. http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå