Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det ålreit? Hvor store har barna deres vært når dere har hatt dem med på det? Er det like greit å satse på vanlig kino uten baby og heller skaffe barnevakt? Har aldri vært med mine to, lillesøster var så urolig, så jeg tok henne aldri med. Og det kræsjet med babysvømmingen til storesøster da hun var liten.
mamman til to gutter Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Når de er små og sover masse og er fornøyde med å få litt mat og så sover videre, så er det greit:-) Mini var ca 8mnd når jeg var på det siste gang og da fikk jeg ikke med meg så veldig mye av filmen, for da måtte han underholdes mye...
Sylteflesk Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg var et par ganger da vesla var liten, og det var helt OK. Fungerer nok best for små babyer, når de begynner å bli mobile eller krever at noe skjer hele tiden, er det ikke noe gøy for de voksne, man vil jo gjerne se filmen også. Husker det var en mamma der som hadde med en gutt som kunne gå, hun løp bare etter ham hele tiden, kan ikke ha vært så gøy egentlig.
Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det er kanskje greit når de er små og ligger i ro også. Hehe. Når min minste (mellomste..) endelig sluttet å gråte så mye, begynte hun å krabbe, så babyskino var liksom ikke så mye å satse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå