Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Eller er det bare jeg ;P ? Samboer er like irritert vært år at jeg nesten fryser han ut vær vinter, hehe. Men er virkelig avhengi av og sove med vinduet oppe, får ikke sovet sikkelig hvis ikke :-S
Turid Laila Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ja, samboeren insisterer på å ha det åpent. Jeg hater det, for jeg fryser, det blir jo KALDT!!!
Venja Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg og bare MÅ ha vinduet åpent året rundt. Har mannen lukket det uten at jeg har merket det så blir han vekket i løpet av natten for å åpne det (han som ligger nærmest...). Får ikke sove med det igjen. Litt spent på hvordan det skal gå når mini kommer om noen dager.... Tror nok fint han må ligge i ullpysj og lue.... og nattamminga blir nok godt under dyna eller med et varmt pledd over skuldrene. Blir det for kaldt så får jeg heller bite i det sure eple og lukke vinduet (iallefall for noen timer)
Silje%guttenemine Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Brrrr, da hadde jeg blitt til is..Fryser lett om natten..Her luftes det godt før vi legger oss:)
olla Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Ja, vi har det oppe, men lukker det litt igjen(ikke helt) om det er minusgrader og blåser, da fryser vi. Men så kan det være vi da våkner og har vondt i hode...
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Vi har vinduet åpent hver natt sommer som vinter. Klart man må ha frisk luft!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå