Gå til innhold

Noen som sover med vinduet oppe på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg ;P ? Samboer er like irritert vært år at jeg nesten fryser han ut vær vinter, hehe. Men er virkelig avhengi av og sove med vinduet oppe, får ikke sovet sikkelig hvis ikke :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samboeren insisterer på å ha det åpent. Jeg hater det, for jeg fryser, det blir jo KALDT!!!

Skrevet

Jeg og bare MÅ ha vinduet åpent året rundt. Har mannen lukket det uten at jeg har merket det så blir han vekket i løpet av natten for å åpne det (han som ligger nærmest...). Får ikke sove med det igjen.

Litt spent på hvordan det skal gå når mini kommer om noen dager.... Tror nok fint han må ligge i ullpysj og lue.... og nattamminga blir nok godt under dyna eller med et varmt pledd over skuldrene. Blir det for kaldt så får jeg heller bite i det sure eple og lukke vinduet (iallefall for noen timer)

Skrevet

Brrrr, da hadde jeg blitt til is..Fryser lett om natten..Her luftes det godt før vi legger oss:)

Skrevet

Ja, vi har det oppe, men lukker det litt igjen(ikke helt) om det er minusgrader og blåser, da fryser vi. Men så kan det være vi da våkner og har vondt i hode...

Skrevet

Vi har vinduet åpent hver natt sommer som vinter. Klart man må ha frisk luft!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...