Gå til innhold

10 dager til termin og ikke ETT navnealternativ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter skikkelig med å finne navn til nurket vårt... har så forskjellig ståsted i hvilke navn vi syns er fine at det hele er veldig vanskelig.

Satte oss ned i går kveld og skrev hver vår liste med navn for å se om vi kunne finne noe vi begge liker, men ser ikke så lyst ut enda... blir vel enige tilslutt tenker jeg, ble det sist så. Men av og til skulle jeg ønske de kom ut med navnelapp på.

Må jo si jeg måtte le litt når jeg så mannen sin liste da.... han hadde greid å få ned navnet på alle guttebabyene til mine venninner. Fine navn i grunn, men vil jo ikke kalle gutten vår det samme som en venninnes. Synes det blir litt for dumt... hadde vært noe annet om det var et navn som var mye brukt i slekten vår, men det er det ikke (hadde i så fall også spurt om det var ok).

Flere som sliter med navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller, her har vi egentlig bestemt oss for et navn som jeg ikke vil ha. Jeg likte det kjempegodt før, og det er jeg som foreslo det. Til slutt begynnte mannen min å like det veldig godt og, og nå vil han absolutt ha det. Jeg har derimot ombestemt meg, men vi klarer ikke bli enig om noe andre navn, så da blir det nok dette....

Skrevet

JAAAAAA! samboer er helt ubrukelig ;) vi er ganske uenige, dvs han liker ingen av mine forslag (har laget lang liste), men klarer han å lage sin egen liste da?? *nope* Han sier at det ikke er noe vits i for han å lage en liste for jeg kommer til å si nei på alle uansett!! Hehe, da kommer vi ikke så langt!

Hittil har han kommet med to forslag som jeg har sagt at jeg ikke liker, og det er de samme to navnene han kommer med hver gang jeg spør...

ugg!!

Skrevet

Denne gangen har vi heldigvis noen alternativer iallefall. Men sist gang hadde vi ikke ett eneste forslag da lillejenta ble født, og ho var 2 uker gammel før vi fant navn.

Det er ikke lett, og det blir enda vanskeligere når babyen kommer -da er liksom ingen navn gode nok for det perfekte lille vidunderbarnet!

Skrevet

Jeg hadde navne til snuppha mi planlagt fra dag 1 av min graviditet..Men når hun kom ut skiftet jeg mening med en gang..

Kan bare fortelle deg en ting: navnet kommer på fødestua...

Du ser det på fjeset å personen med en gang du får nurket ditt på fanget.

Jeg hadde bestemt meg for Håkon om vi fikk gutt...Jeg likte også Magnus,Daniel og Jacob veldig godt..

Men absolutt favorittnavn er Preben Oliver.

Skrevet

Sist hadde vi også noen alternativer (selv om vi da også var veldig uenige....) Greide ikke å bestemme oss før det hadde gått en uke. Endte da med et kompromiss, et dobbelt navn. Det hører med til historien at det eneste vi var enige om var at vi kun skulle ha ett navn. Denne gangen har vi ikke det utgangspunktet heller... bare at det skal passe til navn nr 1 (noe jeg ikke synes noen av mannens navneforslag gjør...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...