Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Mannen kom hjem i dag, med årets julegave fra jobben. Den samme svære kassa som alltid, og like spennende å åpne som alltid! Sjokolade og marsipan til den store gullmedaljen, chips og ostepop, bodylotioner og dusjsåper, shampoo og balsam, leppepomader, deodorant, ferdig sjokoladeglasur (nam!!!), sjokoladesaus, syltetøy, kjeks, ballerina, ullsokker, vaskemidler, spray med flekkfjerner, enda mer sjokolade, laban, halspastiller, noen nye extradrops med sjokolade og karamell (nam!) og alle mulige greier... Så her sitter jeg da, har gitt full faen i alt som heter å ikke gå så mye opp i vekt i svangerskapet og begraver hele meg i haugen med sjokolade og marsipan og ostepop! De har reddet dagen min!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 sånn får vi fra jobben min også (eller de får, jeg fikk når jeg jobbet der) fin julegave :-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Han jobber under orkla=) tror faktisk de gir sånn til alle ansatte... på gamlejobben min fikk vi lagerarbeiderne hver vår sjokolade, mens de på kontoret fikk kurv med vin, pålegg og godterier. Og jada, det ble utdelt samtidig... argh! Jeg koser meg for harde livet=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 ja alle fultidsansatte i orkla får sånn kurv. deltids folka får noe annet tulleball (hos oss blir de like furte vært år... hihi)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Hihi, stakkars deltidsansatte... hehe, jeg har fremdeles greier stående fra i fjor som ikke ble spist, så jeg måtte sjekke datoer og kaste litt før jeg satt det nye i skapet...=P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 ja det er altid mye rart der. men det er jo morsomt at det er en del ting som ikke er kommet på markede enda. orkla betaler nok ikke noe for disse kurvene. det er bedriftene i orkla som sponser "smaksprøver". de ser vel på det som en form for reklame og en fin måte og slippe og kjøpe gave. vinn vinn situasjon
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg driter i om dem betaler eller ikke, så lenge jeg får SJOKOLADE.... hehe=) men ja, det blir en vinn-vinn-situasjon=) *Overlykkelig* BTW: Mortilgunnar, jeg er så sinnsvakt nyskjerrig på hvordan du ser ut... har du ikke en hjemmeside eller noe? FB?
Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Da må jeg si det samme til sauen: Har du FB?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Klart jeg har FB=) Sender deg en pm jeg, nyskjerrig på deg også...=P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 nei, jeg har ingen hjemmeside. men du kan legge meg til på fb. sender det pm
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 lagt deg til på fb, mortilgunnar=)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Wow, det var IKKE sånn jeg så for meg deg!!!!! hehe=)
Blåmandag¤ Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Sender deg en pm jeg Mora til Gunnar har jeg allerede. Hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 det var ikke sånn jeg så for meg deg heller. trodde ikke på at det var deg med en gang.. haha hvordan trodde du jeg så ut da?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 Hehe, helt anderledes... trodde du så yngre ut, hehe... du så så voksen ut jo! =P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #18 Skrevet 5. desember 2008 haha.. jeg trodde du så eldre ut.. haha
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #19 Skrevet 5. desember 2008 Og nysgjerrig som jeg er måtte jeg sjekke hvem mortilgunnar ble venn med
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #20 Skrevet 5. desember 2008 haha, jeg ser ut som en liten drittunge på bilder og så er jeg ikke fotogen...=P jeg har lagt deg til, teline=)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #21 Skrevet 5. desember 2008 herregud, mente trubbel...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå