Gå til innhold

Noen som spotter mye som har blitt gravid uten problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med spotting jevnt over hele syklusen, friskt blod, og kommer mest rundt EL. Merker at jeg også blir mer hormonell da, så det er mest sannsynlig hormoner som utløser blødningene. Er det noen som har erfaring med å ha det slik og bli gravid? er litt bekymret for at dette kan lage problemer for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet i sa i oktober i fjor og spottet mye i etterkant av dette. Ble allikevel gravid i 3.pp. Mistet også denne spiren og spottet igjen MYE, av og på hele mnd, men ble igjen gravid i 3.pp. Så for min del betydde ikke spottingen noen ting, selv om det skjedde under el (og hele tiden ellers)...

Lykke til med prøvingen!:)

Skrevet

Takk for svar, det var betryggende å høre! Da skal jeg holde ut, selv om det er litt plagsomt. Men tåler alt bare det blir en liten i magen :)

Skrevet

Jeg har samme problemer som deg med spotting i hele syklusen. Har prøvd ut flere typer prevensjon mot dette og ble tom tilbudt hormonspiral før jeg i det hele tatt hadde vært gravid. Fikk imidlertid ikke denne likevel fordi overlegen ved sykehuset protesterte....

Har også spottet under hele svangerskapet hittil, er 36+3. Har altså lettblødende livmorhals og generelt dårlige slimhinner. Men det har ikke hatt noe å si på fertiliteten min.

Første graviditet endte i sa, men ble gravid igjen like etter og til tross for små/større blødninger hele den graviditeten også, gikk det kjempefint!

Skrevet

Puhh, godt å høre at det ikke utelukker graviditet.. Sist jeg var på GU sa fastlegen min at jeg hadde slimhinneforandringer på livmorhalsen, hadde mye slimhinne utenpå livmorhalsen (men den skal vel holde seg inne i livmorhalsen og i livmora). Så har tenkt litt på at det kanskje er fra denne jeg blør.

Lykke til med resten av graviditeten og fødselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...