Gå til innhold

Elisabeth'77 *PrøvdSiden2006*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Lenge siden sist! Hvordan går det med deg?

Var det snakk om at du skal ha prøverør på nyåret?:)

Håper snart at det blir din tur!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dreamer! :)

Joda, her er det bare velstand. Vi har startet å ta blodprøver og venter på svar fra kromosomprøvnen våre, så etter vi har fått dem kan jeg vel ringe inn mens og starte på regimet.. :) Men jeg har jo en samboer som jobber 4 uker av og på på sjøen, så skal jaggu meg bli en utfordring til å få det og syklusen min til å stemme.. :) Men det ordner seg for snille jenter, ikke sant? ;) Så blir det dobbel pergo denne mnd med IKM på årets siste dag! :)

Står til med deg da? Er dere kommet i gang med utredning og slikt? :)

Skrevet

Ååå så bra!! Nå ble jeg glad på dine vegne:D

Har du fått samboern din til å levere sædprøve da?

Ser alt bra ut med dere begge foreløpig?

Tenk, nå kommer du snart til å bli gravid!:) Det mest fantastiske hadde jo vært om pergo gjør susen, og at du får positiv test på nyttårsaften! Krysser fingrene for det:)

Står bra til her:) Jeg sjekket meg jo i sommer, men vi har ikke kommet noe videre etter det. Jeg venter fortsatt på at sambo skal levere den dumme prøven. Men satser på at han gjør det på nyåret:)

Skrevet

Ja, hadde jo vært det beste at det gikk naturlig før vi kom i gang da.. :) Det hadde jo vært skikkelig moro! :)

Ja, kan jo se ut som det er samboeren din det er noe gale med da (hvis det er noe galt). Begynner ikke han å bli lei ventingen selv? :) Hvorfor vil han ikke levere prøven da?

Skrevet

Man hører jo stadig vekk om folk som blir gravide på den naturlige måten rett før de skal i gang med prøverør;) Satser på at det skjer med deg og!

Ja hvis det er noe galt, så er det nok med han, siden alt er bra med meg. Han vil ikke levere prøven fordi han synes det er så sinnsykt flaut. I tillegg tror jeg at han føler seg ganske mislykka som må gjøre det. Men han er veldig lei han og, så jeg tror han går med på det i januar:)

Skrevet

Jada -så nå skjer det enten på den ene eller andre måten :)

Håper han tar testen snart da.. Den får jo dere fort svar på, så det er liksom bare å få det gjort, så er det fort å gå videre til neste steg når en vet litt mer. Ja, skjønner at det ikke er noe særlig å måtte levere inn en slik prøve de -det der med manlig stolthet og greier. :) Men du kan jo levere den for han. Dere kan jo ta den hjemme og, hvis dere ikke bor for langt unna s-huset.

Håper i hvert fall at det ordner seg for deg snart! :) Det ordner seg for snille piker, vet du! ;)

Skrevet

Ja det er jo en veldig enkel test, og vi får jo ikke noe mer hjelp uten at han tar den. Men det er noe med stoltheten ja, men jeg synes det er litt teit, for vi må jo gjennom mye verre ting enn dem. Vi bor ikke så langt unna sykehuset, og jeg har sagt at jeg kan levere den for han. Så jeg venter spent til januar;)

Tusen takk. Krysser fingrene for at du blir gravid veldig snart:)

Skrevet

Hei, blander meg inn litt jeg :)

Mannen min ska også levere sæd prøve, noe han synst er helt greit.

Det som er er at han må ta fri fra jobben den dagen det skal gjøres.

Så var det en dag sist uke da at han hadde fri. Jeg kom plutslig på at, jo, idag kan vi jo levere inn den prøven siden du allerede har fri.

"Nja, men jag har ikke lyst idag"

Litt forbannet som jeg ble, så sa jeg bare til han at han måtte.

Her har jeg i 1 år tatt eggløsningstester, gått til gynekolog å skrevd ett par ganger, å det minste han kunne gjøre for meg denne dagen var å levere den prøven. Litt på gråten var jeg da da, pga av fortvilelse og forbannelse. Så rett etter dette kjørte vi av gårde.

Det som var litt morsomt og kjipt når vi kom fram, var at legekontoret hadde stengt den dagen :) Jaja, bortkastet ble de, men jeg fikk viljen men :) Lykke til videre :)

Skrevet

Så heldig du er:) Etter alt vi er gjennom så skulle det jo egentlig bare mangle. Men det er jo typisk at legekontoret var stengt akkurat den dagen. Håper han får fri en dag det er åpent da;) Masse lykke til!

Skrevet

Hei Elva! :)

Ikke noe prob at du blander deg inn :) Bare kjekt det.. Når jeg leste innlegget ditt, så tenkte jeg på at kan dere bare møte opp med en sædprøve sånn helt uten videre da? Vi måtte avtale tid pga at den må analyserers umiddelbart, så da måtte de ha folk klare til å gjøre det. Men det er jo forskjell fra plass til plass kanskje? Har han tatt blodprøve da?

Ja, de har det ikke vanskelig de mannfolka! Alt de trenger å gjøre er å levere sæd- og blodprøve, mens vi må gjennom alt mulig rart.. Ja, ja.. :) Det var nå bra at han gikk med på det til slutt da. Spurte du han hvorfor han ikke ville ta testen den dagen da?

Skrevet

Det som var, var at legen min sa at mannen min måtte komme innom med sædprøve en dag han hadde tid. Kvar dag fra 0800 til 1530. Men det jeg ikke kom på var at han da også sa til meg at de hadde stengt torsdag og fredag neste uke. Så det var egentliggen min feil at jeg ikke husket det. Det vågte jeg såklart ikke å si til typen min :P

Legen sa ingenting om blodprøve, men kan jo være at han tar det samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...