Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det noen flere som føler det sånn? Jeg har oppriktig talt, en mann som er morsom, smart, støttende, min beste venn, økonomisk sans, fast jobb, flink, gjør like mye husarbeid som meg, utrolig sexy, kjekk og mye mye mer! Ser til stadighet at det er innlegg om hvor fæle mennene deres er. Er det ingen som har en "perfekt" mann? Jeg fant ham ikke i Norge jeg da, så det er sagt;)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Min mann er slik og:) Helt fantastisk:) Og han er helt norsk.. Så de finnes:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Pokker... jeg TRODDE jeg hadde den perfekte mann,- verdens deiligste mann.... men nå som jeg ser at han driver på med dere to også, da.... ARRGHHH!!!!! :-( Hehehe..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 har han er bror? for jeg har en rake motsentning..Min er vel egentlig smart, men veldig verdens mester, til grense på det kvalmende. Og kan vel være morsom til tider. Og kjekk synst jeg jo selvfølgelig han er. Men ellers er det vel mye dritt.. Heldig du! Høres ut som du har drømme mannen:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 What! Jeg skal straks sjekke skapene og se om dere gjemmer dere her! Verdens deiligste mann tar seg nemlig en dusj her i rommet ved siden av akkurat nå! (ja, jeg vet, hvis han er så deilig, hva gjør jeg her foran pc'en?) *logger av med en gang*
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har også en sånn en. Og jeg fant ham helt tilfeldig i byen hvor jeg bor. Han er kjekk, snill, sexy, morsom, arbeidssom, en god far, lager verdens beste boller, er huslig, er handy og god i senga (rosinen i pølsa, hehe). Hva mer kan en jente ønske seg? =)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Min er desidert best! Jeg har absolutt ingenting, og da mener jeg ingenting, å klage over.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Ja jeg har verdens deiligste mann ;-) made in Norway.. Morsom, smart, snill, deilig, kjekk, kjempegod kokk, stor og sterk, praktisk anlagt, god utdannelse og jobb, flink med hus og barn, vet hva jeg vil i senga ;-) og min aller beste venn
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg har en sånn en=) Helt fantastisk nydelig, morsom, smart, støttende, sexy, snill og grei, forståelsesfull og alt man kan ønske seg egentlig! Jeg kan ikke forstå at jeg har vært så heldig å finne ham, og skal holde hardt fast i ham så ingen stjeler ham...=P
Silje%guttenemine Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har verdens beste mann!! NOEN ganger;) Andre ganger er han mindre BRA..Ingen er vel helt perfekt til en hver tid...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Godt å høre fra en som snart blir alenemor at de faktisk FINNES! :) Hurra!!!!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har :-) Føler meg veldig veldig heldig (eller man får som fortjent eller hva, hehe). Han er alt det du sier, pluss at han har booket inn vaskehjelp en gang i uken. Det daglige deler vi. Nyt mannen og fortsatt god helg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 Høres ut som han mannen jeg ligger med for tiden, han har visst en dame som synes han er verdens deiligste mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå