Thea841 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 hei...lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. jeg sliter med at det ikke ser ut som om vaskemaskinen min skyller såpen bort fra klærne. det blir liggende ett hvitt lag (såpelag?) på knapper og nagler på dongeribukser. bruker å skylle klærne ekstra i 3o minutter på ett skylleprogram etter de er vasket færdig. virker ikke som det er noe såpe igjæn på resten av klærne. noen som vet hvorfor det blir sånn på knapper og nagler...
Thea841 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 hva er irring? det har ikke vært der før. har prøvd forskjellige vaskemidler, men blir slik uansett. virker som ett hvitt eller lysegrønt lag som kan skrapes av.
SokkeLaila Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Det er en reaksjon som skjer visse metaller -blant annet kobber. Sånn som at kobbertak på kirker blir grønne etter noen år, vet du!
Thea841 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 nei, tror ikke det er det. kommer på helt nye bukser og..!! Noen flere tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå